Chat with us, powered by LiveChat

Małgorzata Roszak-Sygocka została nowym dyrektorem marketingu CityFit. Polska sieć klubów fitness jest w trakcie dynamicznej ekspansji.

Małgorzata Roszak-Sygocka z marketingiem związana jest od 15 lat. Dotychczas pracowała m.in. dla marek Sodexo Benefits, Sprintair, Onet.pl. Axel Springer oraz TVN. Posiada doświadczenie w tworzeniu i egzekucji strategii marketingowych online i offline oraz wdrażaniu do firm procesów digital transformation i lead generation. W swoich działaniach duży nacisk kładzie na performance marketing.

CityFit to polska sieć innowacyjnych klubów fitness, czynnych 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Jej misją jest oferowanie klubowiczom pełnego komfortu ćwiczeń w atrakcyjnej cenie i bez konieczności podpisywania długoterminowych umów. CityFit posiada obecnie 15 klubów w całym kraju i jest w trakcie dynamicznego rozwoju. Z oferty sieci już wkrótce korzystać będą mogli również użytkownicy OK System.

Małgorzata Roszak-Sygocka na stanowisku dyrektora marketingu CityFit zastąpiła Piotra Szczepanka.

Przeczytaj również

Gwiazda Jakości Obsługi 2024 dla CityFit

2018.03.23

Gwiazda Jakości Obsługi 2024 dla CityFit!

CityFit jedyną siecią klubów fitness wyróżnioną w tym roku!

WOŚP 2024: aukcje CityFit

2018.03.23

32. finał WOŚP: kampania reklamowa i karnet fitness od CityFit!

CityFit wystawia na aukcję wyjątkowy fant dla firm.

📢Nie przegap! 59zł za pierwszy miesiąc w karnecie na 6 miesięcy!
close
open