Dieta indywidualna,  garnitur na miarę, fotel custom version. Dziś  to wszystko w odniesieniu do treningu – przedstawiam Wam treningi z kategorii SPROFILOWANE, czyli coś co powinno pasować jak ulał.  

Inspiracją do stworzenia tych treningów byliście Wy – klubowicze. Właściwie Wasze oczekiwania, które pomogły mi stworzyć grupy docelowe odbiorców. Dzięki temu powstała pierwsza transza treningów sprofilowanych. Mam wewnętrzną pewność, że każdy znajdzie coś dla siebie.  W tym materiale chciałbym zaznajomić Was z propozycjami, które już przygotowałem. Już wkrótce szczegółowe opisy programów.

Dorosłe decyzje – trening 50+

Dwa programy treningowe zróżnicowane pod kątem zaawansowania. W każdym wieku nasz organizm potrzebuje regularnego wysiłku  – po 50. roku życia również! Oczywiście odpowiednia kompozycja ćwiczeń, ich amplituda, częstotliwość musi być ukierunkowana i dopasowana do wieku biologicznego. Podstawa – bezpieczeństwo i działania pro-medyczne. Ale również satysfakcja z rezultatów. Gwarantuję Wam, że każdy z Państwa kto podejmie się regularnych ćwiczeń według planu, w przeciągu 8-10 tygodni zauważy diametralne zmiany w energetyce ciała, procesach metabolicznych, a także poprawie sylwetki oraz ogólnego samopoczucia. 

Czas to pieniądz, a forma jest bezcenna – trening Business Express

Tydzień ma 168 godzin. Praca, dom, rodzina, hobby, spanie – na trening zostaje niewiele. I nic w tym złego. W przygotowanych przeze mnie programach jest podział na czas, który udało Ci się „wyskrobać”. 25, 35 i 45 minut. Dodatkowo masz wiele opcji – możesz wybrać ćwiczenia tylko siłowe, postawić na spalanie tłuszczu i budowę kondycji albo skutecznie zmiksować te dwie formy.

Biceps, klatka, biodro, udo – uznana klasyka

15 lat temu każdy z moich kumpli chciał mieć ładnie „zarysowaną” klatkę piersiową oraz kształtne bicepsy. Panie – pośladki, uda i brzuch. Zapraszam więc do skoku w przeszłość, która nigdy nie wyszła z mody. 3 programy dla Pań gwarantujące śliczne „kobiece kształty”. 3 programy dla Panów gwarantujące mięśnie prawdziwego herosa. I dobrze, że w tej kwestii nie zmienia się nic ?

Fitnessowy WF – 16+

Mam też coś dla najmłodszych klubowiczów. Dla nastolatków mam przygotowane dwa rodzaje treningów. Oba opierają się na modułach siłowych i cardio. Oba ciekawe. Jeden z programów opiera się na typowych ćwiczeniach gimnastycznych (pompki, przysiady), drugi wymaga użycia fachowych maszyn. Oczywiście wszystko ma pomagać, a nie szkodzić. Twoje zdrowie jest najważniejsze. Ale nie ma też mowy żeby było nudno. Musi być fun. I będzie ?

m.