FAQ - CityFit
Kup karnet

FAQ

Przed tobą lista najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z bok@cityfit.pl. Kiedy już wszystko stanie się jasne - zapraszamy na trening!

Wybierz co Cię interesuje

Funkcjonowanie klubu

  • DLACZEGO CITYFIT?

    Nasze kluby otwarte są 24/7, przez 365 dni w roku. Głównymi cechami wyróżniającymi CityFit jest najwyższa jakość sprzętu oferowana w korzystnej cenie. Ponadto klubowicze CityFit nie mają obowiązku podpisywania umowy długoterminowej.

  • JAKIE RODZAJE KARNETÓW OFERUJECIE?

    Oferujemy karnety:

    1. okresowe z płatnością z góry: 12miesięczne (12 miesięcy w cenie 10), jednodniowe oraz trzydniowe),
    2. miesięczne bez umowy długoterminowej.
    3. miesięczne z umową 12-miesięczną – oferta specjalna, dotyczy przedsprzedaży w nowych klubach (Wrocław Wroclavia, Białystok Zielone Wzgórza, AKS Chorzów)

    W przypadku karnetów okresowych (pkt. 1) płatność za karnet dokonywana jest z góry za cały okres trwania członkostwa.

    Płatność za karnety miesięczne realizowana jest automatycznie w oparciu o polecenie zapłaty lub zgodę na obciążanie karty kredytowej, do momentu złożenia rezygnacji z członkostwa w strefie klienta (pkt. 2) lub zakończenia umowy okresowej (pkt.3).

  • CZY W CITYFIT PODPISUJĘ UMOWĘ DŁUGOTERMINOWĄ?

    CityFit daje swobodę w wyborze członkostwa. Oferujemy karnety miesięczne bez umowy długoterminowej, a także z umową 12 miesięczną.

    Korzyści, jakie płyną z karnetu miesięcznego bez umowy:
    – możliwość zamrożenia karnetu na dowolny okres;
    –  możliwość rezygnacji z członkostwa w dowolnym momencie, ze skutkiem na pierwszy dzień kolejnego okresu rozliczeniowego.

    Korzyści, jakie płyną z karnetu miesięcznego z umową 12 miesięczną:
    – niższa cena za miesiąc członkostwa;
    – płatność cykliczna – nie płacisz za rok z góry.

  • CO OZNACZA „GWARANCJA STAŁEJ CENY”, KTÓRĄ ZAPEWNIACIE?

    Oferowana przez nas dożywotnia gwarancja ceny to nic innego jak zapewnienie, że dopóki utrzymujesz aktywne członkostwo w naszym klubie, Twoja cena za karnet nie ulegnie zmianie.

     

  • NA CZYM POLEGA ZAMROŻENIE CZŁONKOSTWA?

    Jeżeli z jakiegoś powodu musisz zrobić przerwę w treningach, możesz skorzystać z zamrożenia członkostwa*. Twoja miesięczna opłata za kolejny okres rozliczeniowy zostanie odpowiednio pomniejszona. W przypadku klubów w Rzeszowie, Wałbrzychu, Lublinie, Bydgoszczy, Bielsku-Białej i Białymstoku opłata wyniesie 15 zł, a w klubach w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Wrocławiu, Chorzowie 20 zł.

    Aby dokonać zamrożenia zaloguj się do Strefy Klienta.

    *Usługa dotyczy karnetów miesięcznych z cykliczną płatnością

  • DLACZEGO WARTO ZAMROZIĆ SWOJE CZŁONKOSTWO, A NIE Z NIEGO ZREZYGNOWAĆ?

    Dzięki zamrożeniu po powrocie do treningów utrzymasz gwarancję stałej ceny, a także nie będziesz zobowiązany do ponownego wniesienia opłaty wpisowej. W okresie zamrożenia członkostwa wstęp do klubu jest niemożliwy, natomiast w przypadku odmrożenia wstęp do klubu jest natychmiast odblokowywany.

  • CZY OFERUJECIE PIERWSZY DARMOWY TRENING?

    Zainteresowane osoby mogą odwiedzić klub podczas Dni Otwartych w każdą drugą sobotę miesiąca i wykonać bezpłatnie próbny trening.

  • NA CZYM POLEGAJĄ DNI OTWARTE PRZED OTWACIEM KLUBU?

    W przypadku nowo otwieranych klubów CityFit, na kilka dni przed otwarciem, organizowane są Dni Otwarte dla klientów w celu zapoznania się z infrastrukturą oraz ofertą klubu.

  • CZY MOŻNA ODSTĄPIĆ CZŁONKOSTWO INNEJ OSOBIE?

    Z uwagi na personalizację członkostwa oraz system kontroli dostępu, nie ma możliwości odstąpienia karnetu innej osobie.

  • CZY MOGĘ W RAMACH JEDNEGO KARNETU KORZYSTAĆ Z KAŻDEGO WASZEGO KLUBU?

    Na chwilę obecną, członkostwo wykupione w wybranym klubie nie upoważnia do korzystania z innych obiektów. Jeśli chcesz skorzystać z innego klubu, powinieneś wykupić tam osobną wejściówkę.

  • DLACZEGO WARTO ZAPISAĆ SIĘ DO KLUBU JESZCZE PRZED OTWARCIEM?

    Po pierwsze dlatego, aby móc skorzystać ze specjalnej przedotwarciowej promocyjnej ceny (z gwarancją jej niezmienności przez cały czas uczęszczania do klubu). Dodatkowo masz pewność, że Twoje miejsce w klubie jest gwarantowane.

  • CZY W CITYFIT BĘDĄ AKCEPTOWANE KARTY SPORTOWE, TAKIE JAK MULTISPORT?

    Nie – na chwilę obecną nie ma takich planów. Ufamy, że dzięki atrakcyjnej ofercie cenowej, otwarciu przez 24h, 7 dni w tygodniu i jakości naszego klubu, nasza propozycja będzie ciekawą alternatywą.

  • CZY Z CITYFIT MOGĄ KORZYSTAĆ OSOBY PONIŻEJ 18 ROKU ŻYCIA?

    Tak! W CityFit mogą ćwiczyć osoby, które ukończyły 16. rok życia. Osoby niepełnoletnie wymagają zgody opiekuna prawnego. Formularz zgody właściwy dla każdego miasta, w którym działają kluby CityFit można pobrać na stronie: http://cityfit.pl/aktualnosci/trenuj-od-16-roku-zycia-w-cityfit/

  • DLACZEGO POTRZEBUJECIE MOICH DANYCH, TAKICH JAK PESEL?

    Twoje dane są nam potrzebne ze względów formalnych dotyczących płatności, fakturowania oraz bezpieczeństwa członków klubu. Jednocześnie nasz klub spełnia wszystkie wymogi GIODO, co gwarantuje bezpieczeństwo przetwarzanych danych.

  • CZY CITYFIT OFERUJE ZAJĘCIA GRUPOWE TAKIE JAK JOGA, TBC CZY ZUMBA?

    Tak, oferujemy Ci pełną gamę zajęć grupowych. Żadne zajęcia nie wymagają dodatkowych płatności – możesz w nich uczestniczyć w ramach wykupionego karnetu. Warunkiem jest wcześniejsze zapisanie się na nie w Strefie Klienta.

    Zajęcia dostępne są we wszystkich klubach CityFit za wyjątkiem klubu w Bydgoszczy.

  • W JAKI SPOSÓB UTRZYMYWANA JEST CZYSTOŚĆ NA TERENIE KLUBU?

    W naszych klubach obsługa sprzątająca dba na bieżąco o czyszczenie sprzętu. Jednocześnie, prosimy członków CityFit o używanie ręczników podczas ćwiczeń. Ze względu na dbałość o środowisko naturalne nie korzystamy z ręczników papierowych.

  • CZY OFERUJECIE DOSTĘP DO WI-FI W KLUBIE?

    Tak, w naszych klubach oferujemy bezpłatny dostęp do Internetu.

  • CZYM ZAJMUJĄ SIĘ GYM ASYSTENCI? CZY UKŁADAJĄ PLANY TRENINGOWE?

    Gym Asystenci są wsparciem dla klubowiczów w zakresie funkcjonowania klubu. Pomagają się zarejestrować, dbają o porządek i bezpieczeństwo w klubie. Możesz również zgłosić do nich wszelkie uwagi, sugestie czy zapotrzebowanie dotyczące sprzętów.

    Gym Asystenci prowadzą również zajęcia wprowadzające IntroFit. Zakres ich obowiązków nie obejmuje układania planów treningowych, weryfikacji poprawności wykonywanego ćwiczenia, czy też pomiarów składu ciała.

  • CZY W CITYFIT MOŻNA SKORZYSTAĆ Z USŁUG TRENERÓW PERSONALNYCH?

    W klubie dostępni są akredytowani trenerzy personalni CityFit. Ich usługi nie są jednak wliczone w cenę standardowego karnetu, dlatego aby ustalić warunki indywidualnej współpracy skontaktuj się z nimi bezpośrednio. Dane kontaktowe do trenerów znajdziesz na podstronie interesującego Cię klubu.

    Dodatkowo w każdy ostatni czwartek miesiąca w każdym klubie organizujemy Dzień z Trenerem Personalnym, podczas którego możesz skorzystać z bezpłatnej konsultacji.

  • JAK ZAPISAĆ SIĘ NA ZAJĘCIA GRUPOWE?

    Na zajęcia grupowe oraz wprowadzające (IntroFit) obowiązuje rejestracja w Strefie Klienta. Zapisy ruszają na 48 godzin przed wybranymi zajęciami. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku możliwości pojawienia się na zajęciach pamiętaj o odwołaniu rezerwacji przez strefę klienta maksymalnie na 3 godziny przed ich rozpoczęciem.

  • DLACZEGO MAM BLOKADĘ NA UDZIAŁ ZAJĘCIACH GRUPOWYCH??

    7-dniowa blokada nakładana jest automatycznie na osoby, które w ciągu 30 dni dwukrotnie nie pojawiły się na zarezerwowanych dla siebie zajęciach. W ten sposób dbamy o to, aby miejsca na zajęciach były dostępne dla osób, które rzeczywiście z nich korzystają.

Płatności

  • W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA CZŁONKOSTWO W CITYFIT?

    Opłaty za członkostwo w CityFit dokonujesz wybierając jedną z dwóch metod płatności: płatność kartą płatniczą lub poprzez ustanowienie polecenia zapłaty. W przypadku wyboru polecenia zapłaty pierwszy miesiąc opłacisz za pośrednictwem platformy przelewy24. Obie metody są cykliczne, a płatności w kolejnych miesiącach będą realizowane automatycznie. .

  • JAKIE KORZYŚCI PŁYNĄ Z AUTOMATYCZNYCH PŁATNOŚCI?

    Oferujemy automatyczne formy płatności, ponieważ są one bezpieczne i wygodne dla Ciebie. Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania nie musisz pamiętać o terminach płatności, a wstęp do klubu jest możliwy nawet podczas jej procesowania.

  • CZYM JEST POLECENIE ZAPŁATY I JAK JE USTANOWIĆ?

    Polecenie zapłaty to automatyczna forma płatności ustanawiana przez właściciela rachunku bankowego na podstawie formularza, który udostępnimy Ci podczas rejestracji konta w CityFit.

    Formularz powinieneś wydrukować, a następnie wypełniony i podpisany druk wrzucić do skrzynki znajdującej się w lobby naszego klubu tuż przed wejściem. Pamiętaj, że podpis musi być zgodny ze wzorem podpisu złożonym w Twoim banku.

    To wszystko, co musisz zrobić – dalej my zajmiemy się przekazaniem Twojego żądania do banku. Twój formularz zostanie zeskanowany, a następnie wysłany do Twojego banku, który dokona weryfikacji podpisu. Po akceptacji formularza przez bank status Twojego polecenia zapłaty zmieni się na „aktywne” i będzie widoczny w Twojej Strefie Klienta. Od tego momentu Twoje płatności będą realizowane automatycznie.

  • CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ PRZELEWEM JEDNORAZOWYM NA RACHUNEK BANKOWY CITYFIT?

    System kontroli dostępu jest ściśle powiązany z automatycznymi płatnościami, dzięki temu rozpoznaje, czy Twoje członkostwo zostało opłacone. Dokonanie przelewu tradycyjną metodą nie umożliwi Ci wejścia do klubu.

  • CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ GOTÓWKĄ ZA CZŁONKOSTWO?

    Nie oferujemy takiej możliwości. W naszych klubach nie ma recepcji, a wszystkie płatności dokonywane są automatycznie. Jako metodę płatności możesz ustanowić cykliczną płatność kartą lub polecenie zapłaty.

  • CHCIAŁBYM ZMIENIĆ USTANOWIONE POLECENIE ZAPŁATY. JAK MAM TO ZROBIĆ?

    Jeśli Twoje polecenie zapłaty jest aktywne, zarówno zmiany formy płatności, jak i numeru rachunku bankowego możesz dokonać tylko za pośrednictwem BOK.

  • CHCIAŁBYM ZMIENIĆ DANE KARTY. JAK MAM TO ZROBIĆ?

    Aby zmienić dane karty zaloguj się do Strefy Klienta i wprowadź nowe dane. System zweryfikuje poprawność danych karty. Pamiętaj, że karta musi posiadać włączoną funkcję cyklicznych płatności oraz odpowiednie limity.

  • MAM PROBLEM Z DOKONANIEM PŁATNOŚCI KARTĄ. JAK GO ROZWIĄZAĆ?

    W przypadku napotkania problemów z płatnością kartą skontaktuj się ze swoim bankiem. Zapytaj o aktywację cyklicznych płatności oraz poproś o zmianę limitów. Sprawdź również ważność karty i dostępne saldo konta.

  • NA CZYM POLEGA GWARANCJA ZWROTU ŚRODKÓW?

    Gwarancja zwrotu środków dotyczy klientów, którzy przystąpili do klubu jeszcze przed jego otwarciem. Jeśli z jakiegoś powodu zmieniłeś decyzję odnośnie treningów w CityFit i do dnia otwarcia kliknąłeś rezygnację, zwrócimy Ci opłatę członkowską.

Rejestracja i pierwsze kroki w CityFit

  • JAK MOGĘ DOŁĄCZYĆ DO KLUBU?

    Oferujemy dwie możliwości rejestracji członkostwa: za pośrednictwem naszej strony www.cityfit.pl , a także w automatach zwanych kioskami, które znajdziesz w lobby klubów.

  • JAK PRZEBIEGA PROCES REJESTRACJI I ZAKUPU?

    Po wybraniu interesującego Cię karnetu i uzupełnieniu danych osobowych system przeprowadzi Cię przez proces płatności. W momencie rejestracji otrzymasz od nas swoje tymczasowe hasło do Strefy Klienta oraz PIN, dzięki któremu dokończysz rejestrację w naszym interaktywnym kiosku.

    Po wniesieniu pierwszej opłaty system umożliwi Ci zeskanowanie odcisku palca i korzystanie z klubu.

  • Z JAKIMI DOKUMENTAMI POWINIENIEM SIĘ ZAPOZNAĆ PRZED PIERWSZĄ WIZYTĄ W KLUBIE?

    Podstawą świadczenia usług jest Regulamin CityFit, dostępny podczas procesu rejestracji konta. Ponadto pamiętaj, że podczas procesu skanowania mapy palca system wydrukuje zgodę biometryczną, którą jesteś zobowiązany podpisać, aby móc korzystać z naszych usług.

  • JAK WEJDĘ DO KLUBU, SKORO NIE MA RECEPCJI?

    W naszych klubach oferujemy innowacyjne rozwiązanie, jakim jest wejście na skan mapy palca. Dzięki czytnikowi przy wejściu do klubu nasi Klubowicze nie muszą pamiętać o noszeniu kolejnej karty. Ciesz się swobodnym dostępem do klubu przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu!

  • JAK OTWORZYĆ PORTALE WEJŚCIOWE?

    Po opłaceniu członkostwa i zeskanowaniu mapy palca jesteś gotowy do rozpoczęcia swojej przygody z CityFit. Aby otworzyć portal wejściowy naciśnij przycisk znajdujący się nad czytnikiem w celu aktywacji skanera, a następnie przyłóż palec.

  • JAK MOGĘ ZALOGOWAĆ SIĘ DO STREFY KLIENTA?

    Aby zalogować się do swojej Strefy Klienta wejdź na stronę www.cityfit.pl, gdzie w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk „Zaloguj się/wróć do nas”. Wykorzystaj adres email użyty podczas rejestracji lub nr PESEL jako login, a w polu „hasło” wpisz hasło tymczasowe, które przesłaliśmy na Twój adres email (również wskazany podczas rejestracji). Jeśli nie posiadasz hasła skorzystaj z opcji: „nie pamiętasz hasła?”. W przypadku problemów skontaktuj się z BOK.

  • CZY MUSZĘ REJESTROWAĆ SIĘ NA ZAJĘCIA WPROWADZAJĄCE (INTROFIT)?

    Udział w zajęciach wprowadzających nie jest obowiązkowy, jednak zalecamy skorzystanie z nich, aby maksymalnie wykorzystywać możliwości klubu. Dowiesz się na nich m.in. jak poprawnie używać dostępnych sprzętów i poznasz zasady funkcjonowania samego klubu. Rezerwacja zajęć odbywa się poprzez Strefę Klienta.

  • CZYM SĄ ZAJĘCIA INTROFIT?

    IntroFit to zajęcia wprowadzające, na których dowiesz się wszystkiego o klubie – m.in. jak poruszać się po CityFit, czy jak korzystać ze sprzętu.

    W każdym tygodniu, 2 razy dziennie, będą odbywać się 40 minutowe zajęcia powiązane ze strefami, jakie znajdziesz w każdym klubie: Cardio, Wolne Ciężary, Funkcjonalne, Maszyny oporowe.

  • CZYM SĄ ZAJĘCIA INTROFIT?

    IntroFit to zajęcia wprowadzające, na których dowiesz się wszystkiego o klubie – m.in. jak poruszać się po CityFit, czy jak korzystać ze sprzętu.

    W każdym tygodniu, 2 razy dziennie, będą odbywać się 40 minutowe zajęcia powiązane ze strefami, jakie znajdziesz w każdym klubie: Cardio, Wolne Ciężary, Funkcjonalne, Maszyny oporowe.

Wyposażenie

  • JAKI SPRZĘT JEST DOSTĘPNY W WASZYCH KLUBACH?

    Aktualne informacje na temat urządzeń oraz sprzętu, jaki oferujemy w naszych klubach znajdziesz na naszej stronie www.cityfit.pl. Wejdź na podstronę interesującego Cię klubu i kliknij zakładkę „WYPOSAŻENIE”.

  • JAKIE SĄ NAJCIĘŻSZE DOSTĘPNE HANTLE?

    W większości klubów są to 52 kg, jedynie w Rzeszowie, Bielsku-Białej i Wałbrzychu – 50 kg.

  • JAKIE STREFY TRENINGOWE ZNAJDZIESZ W CITYFIT?

    W naszych klubach znajdziesz różnorodne strefy treningowe m.in.: strefę treningu funkcjonalnego, siłowego, cardio, maszyn oporowych, fitness, sztuk walki, cross functional, rozgrzewki i stretchingu, a także strefę fit test, w której zmierzysz postępy treningowe na urządzeniu FitQuest. Zapoznaj się ze szczegółami na podstronie wybranego klubu.

  • CZY POKAŻECIE, JAK KORZYSTAĆ Z URZĄDZEŃ?

    Tak, zapewniamy darmowe grupowe zajęcia wprowadzające IntroFit prowadzone przez naszych Gym Asystentów. Podczas zajęć tych dowiesz się, jak działają urządzenia oraz jak prawidłowo ich używać. Na zajęcia wprowadzające możesz zapisać się w Strefie Klienta na stronie www.cityfit.pl.

  • CO MOŻNA KUPIĆ W WASZYCH AUTOMATACH VENDINGOWYCH?

    Oferujemy wodę, izotoniki, batony proteinowe, kłódki i ręczniki. Płatności dokonywać można zarówno kartą, jak i gotówką (tylko monety).

  • CZY OFERUJECIE DARMOWĄ WODĘ PITNĄ?

    Nasze kluby wyposażone są w ogólnodostępne fontanny wody pitnej.

  • CZY W KLUBIE ZNAJDUJE SIĘ SAUNA, SPA LUB BASEN?

    Nie. Otwierając naszą sieć klubów fitness skupiliśmy się na zaoferowaniu światowej klasy sprzętu fitness w korzystnej cenie, co oznacza, że zrezygnowaliśmy ze zbędnych dodatków takich jak basen, sauna czy recepcja.

  • CZY W KAŻDYM KLUBIE CITYFIT SĄ SZAFKI I PRYSZNICE?

    Tak, zapewniamy prysznice, szafki i toalety. Szatnie są wyposażone w gniazdka dla suszarek. Szafki są zamykane na kłódki, dlatego nie zapomnij o przyniesieniu swojej własnej na każdy trening, lub kup ją w maszynie vendingowej w klubie.

  • CZY MOGĘ ZAREZERWOWAĆ SZAFKĘ NA STAŁE?

    Nie oferujemy takiej możliwości. Pamiętaj, aby zwolnić szafkę po swoim treningu – ze względów porządkowych szafki są opróżniane każdej nocy przez pracowników CityFit w godz. 2-4 rano. Jeśli ćwiczysz w tych godzinach – skorzystaj z szafek znajdujących się przy portalach wejściowych, tzw. „fast lockers”.

  • JAKIE POMIARY MOGĘ WYKONAC W CITYFIT?

    Nasze kluby wyposażone są w ogólnodostępne wagi.

    Akredytowani trenerzy personalni mają dostęp do analizatora składu ciała Tanita, który pozwoli Ci sprawdzić swój wskaźnik BMI, procentowy udział zawartości masy mięśniowej i tkanki tłuszczowej w ogólnej masie ciała.

    Nowością na polskim rynku dostępną wyłącznie w CityFit jest urządzenie Fit Quest, dzięki któremu poznasz swój wskaźnik sprawności fizycznej. Wystarczy 4 minuty, wykonaj 5 zadań i zmierz aż 8 parametrów. Urządzenie jest dostępne dla wszystkich klubowiczów.