Chat with us, powered by LiveChat

Mamy ze sobą coś wspólnego” – to hasło pierwszej kampanii wizerunkowej realizowanej przez sieć klubów fitness CityFit. Spoty reklamowe można zobaczyć w wybranych kinach w całym kraju od 11 stycznia.

Kampania składa się z 2 spotów – 15-sekundowego teasera oraz 30-sekundowego filmu wizerunkowego.
– Naszą nową kampanią chcemy pokazać, że CityFit jest klubem przyjaznym dla każdego. Niezależnie czym zajmujemy się na co dzień, w jakim jesteśmy wieku, jakie mamy cele treningowe – CityFit jest miejscem, które nas łączy. – mówi Małgorzata Roszak-Sygocka, dyrektor marketingu CityFit.

W spotach obok profesjonalnych aktorów wystąpili pracownicy i współpracownicy CityFit.
– To celowy zabieg. Film opowiada o nas i dlatego chcieliśmy, aby pojawili się w nim ludzie, którzy na co dzień tworzą markę CityFit. – dodaje Małgorzata Roszak-Sygocka.

Kampania emitowana jest w kinach sieci Multikino i Helios od 11 stycznia. Jej koncepcja przygotowana została przez dział marketingu CityFit. Realizację spotów powierzono agencji Human Ark.

Spot 30'

Spot 15'

Przeczytaj również

2019.01.16

CityFit wspiera biznes trenerów personalnych

Karnet trenera za 100 złotych – taką promocję przygotowała sieć klubów fitness CityFit. Marka p...

2019.01.16

CityFit rozpoczyna współpracę z Sodexo

Posiadacze aplikacji Andjoy należącej do Sodexo mogą trenować we wszystkich klubach CityFit. To...