Chat with us, powered by LiveChat

Mamy ze sobą coś wspólnego” – to hasło pierwszej kampanii wizerunkowej realizowanej przez sieć klubów fitness CityFit. Spoty reklamowe można zobaczyć w wybranych kinach w całym kraju od 11 stycznia.

Kampania składa się z 2 spotów – 15-sekundowego teasera oraz 30-sekundowego filmu wizerunkowego.
– Naszą nową kampanią chcemy pokazać, że CityFit jest klubem przyjaznym dla każdego. Niezależnie czym zajmujemy się na co dzień, w jakim jesteśmy wieku, jakie mamy cele treningowe – CityFit jest miejscem, które nas łączy. – mówi Małgorzata Roszak-Sygocka, dyrektor marketingu CityFit.

W spotach obok profesjonalnych aktorów wystąpili pracownicy i współpracownicy CityFit.
– To celowy zabieg. Film opowiada o nas i dlatego chcieliśmy, aby pojawili się w nim ludzie, którzy na co dzień tworzą markę CityFit. – dodaje Małgorzata Roszak-Sygocka.

Kampania emitowana jest w kinach sieci Multikino i Helios od 11 stycznia. Jej koncepcja przygotowana została przez dział marketingu CityFit. Realizację spotów powierzono agencji Human Ark.

Spot 30'

Spot 15'

Przeczytaj również

Gwiazda Jakości Obsługi 2024 dla CityFit

2019.01.16

Gwiazda Jakości Obsługi 2024 dla CityFit!

CityFit jedyną siecią klubów fitness wyróżnioną w tym roku!

WOŚP 2024: aukcje CityFit

2019.01.16

32. finał WOŚP: kampania reklamowa i karnet fitness od CityFit!

CityFit wystawia na aukcję wyjątkowy fant dla firm.