Chat with us, powered by LiveChat

Mamy ze sobą coś wspólnego” – to hasło pierwszej kampanii wizerunkowej realizowanej przez sieć klubów fitness CityFit. Spoty reklamowe można zobaczyć w wybranych kinach w całym kraju od 11 stycznia.

Kampania składa się z 2 spotów – 15-sekundowego teasera oraz 30-sekundowego filmu wizerunkowego.
– Naszą nową kampanią chcemy pokazać, że CityFit jest klubem przyjaznym dla każdego. Niezależnie czym zajmujemy się na co dzień, w jakim jesteśmy wieku, jakie mamy cele treningowe – CityFit jest miejscem, które nas łączy. – mówi Małgorzata Roszak-Sygocka, dyrektor marketingu CityFit.

W spotach obok profesjonalnych aktorów wystąpili pracownicy i współpracownicy CityFit.
– To celowy zabieg. Film opowiada o nas i dlatego chcieliśmy, aby pojawili się w nim ludzie, którzy na co dzień tworzą markę CityFit. – dodaje Małgorzata Roszak-Sygocka.

Kampania emitowana jest w kinach sieci Multikino i Helios od 11 stycznia. Jej koncepcja przygotowana została przez dział marketingu CityFit. Realizację spotów powierzono agencji Human Ark.

Spot 30'

Spot 15'

Przeczytaj również

2019.01.16

CityFit umacnia swoją pozycję w Rzeszowie

CityFit, największa polska sieć klubów fitness czynnych 24/7, otworzy kolejny klub w Rzeszowie....

2019.01.16

CityFit wprowadził aplikację mobilną

Sieć klubów fitness CityFit uruchomiła aplikację mobilną. Oprócz rozwiązań ułatwiających korzys...