„Mamy ze sobą coś wspólnego” – to hasło pierwszej kampanii wizerunkowej realizowanej przez sieć klubów fitness CityFit. Spoty reklamowe można zobaczyć w wybranych kinach w całym kraju od 11 stycznia.

Kampania składa się z 2 spotów – 15-sekundowego teasera oraz 30-sekundowego filmu wizerunkowego.
– Naszą nową kampanią chcemy pokazać, że CityFit jest klubem przyjaznym dla każdego. Niezależnie czym zajmujemy się na co dzień, w jakim jesteśmy wieku, jakie mamy cele treningowe – CityFit jest miejscem, które nas łączy. – mówi Małgorzata Roszak-Sygocka, dyrektor marketingu CityFit.

W spotach obok profesjonalnych aktorów wystąpili pracownicy i współpracownicy CityFit.
– To celowy zabieg. Film opowiada o nas i dlatego chcieliśmy, aby pojawili się w nim ludzie, którzy na co dzień tworzą markę CityFit. – dodaje Małgorzata Roszak-Sygocka.

Kampania emitowana jest w kinach sieci Multikino i Helios od 11 stycznia. Jej koncepcja przygotowana została przez dział marketingu CityFit. Realizację spotów powierzono agencji Human Ark.

Spoty:
15’ https://www.youtube.com/watch?v=2iUkvfbDvko
30’ https://www.youtube.com/watch?v=AkSAEF1FB6I

Kontakt dla mediów:
Karolina Bałaban
Communication Manager CityFit
k.balaban@cityfit.pl
504 099 936

***

CityFit to polska sieć innowacyjnych klubów fitness, czynnych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jej misją jest oferowanie klubowiczom pełnego komfortu ćwiczeń w atrakcyjnej cenie i bez konieczności podpisywania długoterminowych umów. Więcej informacji na stronie www.cityfit.pl.

 

POBIERZ ZDJĘCIE

POBIERZ NOTKĘ