Chat with us, powered by LiveChat

Małgorzata Roszak-Sygocka została nowym dyrektorem marketingu CityFit. Polska sieć klubów fitness jest w trakcie dynamicznej ekspansji.

Małgorzata Roszak-Sygocka z marketingiem związana jest od 15 lat. Dotychczas pracowała m.in. dla marek Sodexo Benefits, Sprintair, Onet.pl. Axel Springer oraz TVN. Posiada doświadczenie w tworzeniu i egzekucji strategii marketingowych online i offline oraz wdrażaniu do firm procesów digital transformation i lead generation. W swoich działaniach duży nacisk kładzie na performance marketing.

CityFit to polska sieć innowacyjnych klubów fitness, czynnych 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Jej misją jest oferowanie klubowiczom pełnego komfortu ćwiczeń w atrakcyjnej cenie i bez konieczności podpisywania długoterminowych umów. CityFit posiada obecnie 15 klubów w całym kraju i jest w trakcie dynamicznego rozwoju. Z oferty sieci już wkrótce korzystać będą mogli również użytkownicy OK System.

Małgorzata Roszak-Sygocka na stanowisku dyrektora marketingu CityFit zastąpiła Piotra Szczepanka.

Przeczytaj również

2018.03.23

Pierwszy CityFit Blue otwarty!

1 marca 2022 r. polska sieć całodobowych klubów fitness otworzyła klub w lubelskim CH Tomasza Z...

2018.03.23

CityFit Blue – nowa sieć fitness zawojuje małe i średnie miasta?

Jakość z wielkich siłowni dużych miast przeniesiona na grunt mniejszych miejscowości? Czy to mo...