Chat with us, powered by LiveChat

Małgorzata Roszak-Sygocka została nowym dyrektorem marketingu CityFit. Polska sieć klubów fitness jest w trakcie dynamicznej ekspansji.

Małgorzata Roszak-Sygocka z marketingiem związana jest od 15 lat. Dotychczas pracowała m.in. dla marek Sodexo Benefits, Sprintair, Onet.pl. Axel Springer oraz TVN. Posiada doświadczenie w tworzeniu i egzekucji strategii marketingowych online i offline oraz wdrażaniu do firm procesów digital transformation i lead generation. W swoich działaniach duży nacisk kładzie na performance marketing.

CityFit to polska sieć innowacyjnych klubów fitness, czynnych 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Jej misją jest oferowanie klubowiczom pełnego komfortu ćwiczeń w atrakcyjnej cenie i bez konieczności podpisywania długoterminowych umów. CityFit posiada obecnie 15 klubów w całym kraju i jest w trakcie dynamicznego rozwoju. Z oferty sieci już wkrótce korzystać będą mogli również użytkownicy OK System.

Małgorzata Roszak-Sygocka na stanowisku dyrektora marketingu CityFit zastąpiła Piotra Szczepanka.

Przeczytaj również

2018.03.23

Gramy razem z WOŚP!

CityFit i Jacek Bilczyński włączają się w 31. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

2018.03.23

Bezpłatne karnety dla seniorów - program aktywizacji osób starszych w CityFit!

2 stycznia 2023 r., w sieci klubów fitness CityFit wystartuje Projekt Senior.

📣 Tylko teraz! Wpisowe za 0 zł i 69 zł za 1. mies. w karnecie 6 miesięcznym!