Chat with us, powered by LiveChat

Na rynku jest wiele środków o których się mówi potocznie „spalaczami tłuszczu”. Jedne działają lepiej, inne gorzej, a niektóre z nich to zwykłe chwyty marketingowe i naciąganie ludzi na pieniądze.

W tym artykule przybliżę 5 naturalnych substancji wspomagających proces odchudzania. Należy jednak pamiętać, że prawdziwym kluczem do osiągnięcia wymarzonej sylwetki jest odpowiednio dobrana dieta i aktywność fizyczna.

„Spalacze” stanowią tylko niewielki dodatek podczas całego procesu redukcji tkanki tłuszczowej.

Kofeina

To alkaloid który występuje w owocach papryki, jej ilość sięga od 0,1-1% masy warzywa
Działanie:

  • podnosi termogenezę
  • zwiększa spalanie energii
Wyciąg z zielonej herbaty

Zielona herbata nie tylko wspomaga odchudzanie, ale również poprawia krążenie, ma silne działania antyoksydacyjne, pomaga redukować i opóźnia oznaki starzenia się organizmu, ogranicza poziom cholesterolu
Działania odchudzające:

  • reguluje apetyt
  • zawiera teinę(odpowiednik kofeiny)
  • ułatwia trawienie
  • właściwości oczyszczające

Należy pamiętać, aby zachować wszystkie właściwości zielonej herbaty, należy ją parzyć wodą o temperaturze ok. 80 stopni.

CLA

To sprzężony kwas linolowy. Substancję tą możemy znaleźć między innymi w mięsie przeżuwaczy, pełnotłustym nabiale, jajkach.

Działanie:

  • przeciwnowotworowe
  • wspomaga układ immunologiczny
  • obniża poziom cholesterolu
  • zmniejsza odkładanie się tłuszczu i zwiększa lipolizę – proces rozkładu tkanki tłuszczowej

Wasze komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google.

Przeczytaj również

Posiłek przed snem

2019.09.23

Co jeść przed snem?

Planując swoją dietę nie możemy zapomnieć o kolacji. Zwłaszcza, że istnieje wiele mitów związan...

Posiłek po treningu

2019.09.23

Posiłek po treningu

Właściwe odżywianie jest kluczem efektywnego treningu. Niezależnie od tego, czy naszym celem je...