Chat with us, powered by LiveChat

W związku z wprowadzeniem Dyrektywy Unii Europejskiej PSD2 dotyczącej podwójnego uwierzytelniania transakcji z kart płatniczych 3-D Secure, pojawiają się problemy z rejestracją kart. Trudności dostarczać może również procesowanie płatności, nawet jeśli wszystko do tej pory działało.

Co ważne, to że ta sama karta działa przy płatnościach u innych operatorów, nie znaczy, że problem leży gdzie indziej. Podmioty z zarejestrowaną siedziba poza Wspólnotą Europejską (jak np. popularne serwisy streamingowe) nie są zobowiązane do respektowania dyrektywy wprowadzającej dodatkowe zabezpieczenia.

Co zrobić:

Jeśli jesteś nowym klientem i masz problem z dodaniem karty do płatności cyklicznej, skontaktuj się ze swoim bankiem. Poproś o włączenie podwójnego uwierzytelnienia 3-D Secure w celu umożliwienia obciążeń cyklicznych z karty. Warto, aby konsultant wytłumaczył Ci również, w jaki sposób przebiega taka autoryzacja w Twoim banku.

Jeśli jesteś już z nami jakiś czas, ale wystąpił problem z pobraniem płatności, postępuj wg instrukcji poniżej.

  1. Skontaktuj się ze swoim bankiem. Poproś o włączenie podwójnego uwierzytelnienia 3-D Secure w celu umożliwienia obciążeń cyklicznych z karty. Warto, aby konsultant wytłumaczył Ci również, czy w Twój bank wymaga od Ciebie dodatkowych czynności, jak np. konieczność ponownego zarejestrowania karty w Strefie Klienta CityFit.
  2. Upewnij się, że Twoja karta nie straciła ważności. Jeśli konieczne jest zarejestrowanie nowej, możesz to zrobić po rozmowie z bankiem.
  3. Jeśli masz za sobą trzy próby nieudanego obciążenia, w Twojej Strefie Klienta pojawi się opcja „zapłać teraz” – uruchomimy Ci możliwość jednorazowego opłacenia członkostwa za pośrednictwem Płatności24.
📢Nie przegap! 59zł za pierwszy miesiąc w karnecie na 6 miesięcy!
close
open