Chat with us, powered by LiveChat
spacer 360
89 95 STANDARD
69 95 WSZYSTKOMAJĄCY

Warszawa Sadyba Best Mall

ul. Powsińska 31,
02-903 Warszawa
spacer 360
89 95 STANDARD
69 95 WSZYSTKOMAJĄCY
1580 m²
powierzchni klubu
7
stref aktywności
300
urządzeń premium

O klubie

Trening w CityFit Sadyba nigdy nie będzie nudny! Duża klimatyzowana powierzchnia, świetna lokalizacja z bezpłatnym parkingiem, do tego centrum handlowe, które pozwoli Ci zaoszczędzić czas przed i po treningu, jeśli czekają Cię zakupy. To wszystko w świetnej atmosferze, która przyciąga gwiazdy znane z pierwszych stron gazet. Oferujemy Ci aż 7 stref treningowych oraz klub czynny 24/7, dzięki czemu możesz planować swój trening o każdej porze dnia! Serwis sprzątający dba o czystość bez przerwy, dzięki czemu gwarantujemy Ci ćwiczenia w świetnych warunkach. Dostajesz do dyspozycji kilkadziesiąt bieżni, sprzęt do treningu siłowego, bogatą ofertę sprzętu cardio, zajęcia grupowe oraz wsparcie naszego zespołu!

Parking
Wewnętrzny i zewnętrzny na terenie galerii Sadyba Best Mall
Poziom 0/-1
Miejsc dla klubowiczów 1300
Rozpoczęta godzina postoju
Cena
00:00 - 23:59
parking galerii
bezpłatnie
Wejście nocne: od ul. Konstancińskiej

Strefy

Ćwicz wygodnie i efektywnie. Ergonomiczne rozmieszczenie maszyn sprawia, że cały trening możesz wykonać bez zbędnych przerw.
Obszar roboczy 3 kopia 7
Obszar roboczy 3 kopia 6
Obszar roboczy 3 kopia 11
Obszar roboczy 3 kopia 4
Obszar roboczy 3 kopia 8
Obszar roboczy 3 kopia 5
Obszar roboczy 3
Obszar roboczy 3 kopia 10
Obszar roboczy 3 kopia 2

Trenerzy

Możesz więcej niż myślisz. Osiągaj szybkie wyniki w krótkim czasie pod okiem najlepszych specjalistów.
Wojciech Wasilewski
Amadeusz Majcher
Amadeusz Majcher
Adam Zajac
Adam Zajac
Kamil Demczuk
Kamil Demczuk
+2

Zajęcia grupowe

Wyciśnij z treningu jeszcze więcej. Oferta dla każdego, świetni instruktorzy i niepowtarzalna atmosfera! Wybierz zajęcia dla siebie i zapisz się online.
Introfit  Wytrzymałość  55'
Introfit Wytrzymałość 55'
Introfit Wytrzymałość 55'
Jeśli zależy Ci na poprawie swojej kondycji to plan 55’Wytrzymałość jest zdecydowanie dla Ciebie.
Introfit Antystres 19'
Introfit Antystres 19'
Introfit Antystres 19'
Trening został opracowany dla osób, którym zależy na zredukowaniu poziomu stresu oraz na krótkim i efektywnym treningu.
Zdrowy Kręgosłup
Zdrowy Kręgosłup
Zdrowy Kręgosłup
Ruch połączony ze świadomym oddechem, rozluźnia mięśnie, dotlenia i oczyszcza ciało, niweluje napięcia i uspokaja psychikę. Podczas zajęć przejdziesz przez kilka etapów: skupienia, rozgrzania, rozciągnięcia, balansu, oczyszczenia, z energetyzowania oraz uspokojenia. Idealny zestaw dla miłośników zajęć mentalnych ale także dla wszystkich, którzy lubią trening funkcjonalny oraz siłowy w celu uniknięcia przykurczy i zapobieganiu kontuzjom układu ruchu.
City Sexy Woman
City Sexy Woman
City Sexy Woman
City Sexy Woman - Brzuch i pośladki to trening angażujący mięśnie brzucha, pośladki i uda. Został stworzony z myślą o kobietach. Bez względu na poziom zaawansowania! Są to zajęcia wzmacniające i ujędrniające najbardziej traumatyczne partie ciała. Główny akcent jest kładziony na brzuch i pośladki. Podczas treningu angażujemy również mięśnie ud, ale nie musisz bać się zwiększenia ich obwodu, ponieważ ćwiczenia, oraz obciążenia zostały dobrane w odpowiedni sposób. Dzięki regularnym ćwiczeniom możesz nie tylko mieć węższą talię, jędrne pośladki i smukłe nogi, ale też wypracować mięśnie i zmniejszyć poziom tkanki tłuszczowej w tych partiach ciała. Intensywna praca nad jedną partią ciała, krótkie przerwy i dobrze dobrane obciążenie do danej partii ciała są kluczem do osiągnięcia Twojego celu!
Brazylijskie Pośladki
Brazylijskie Pośladki
Brazylijskie Pośladki
Specjalnie opracowany set treningowy, który ma na celu ujędrnić i wzmocnić mięśnie pośladków i ud. Dzięki prostym i efektywnym ćwiczeniom wykonywanym pod okiem instruktora Twoja pupa będzie zgrabna i jędrna.
Body Shape
Body Shape
Body Shape
Trening skupiający się głównie na wzmacnianiu mięśni oraz ogólnej poprawie kondycji. Body Shape to zajęcia dla osób o każdym poziomie zaawansowania - odkryj z nami radość płynącą z zajęć fitness!
Stretching
Stretching
Stretching
Zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni poprzez ćwiczenia i techniki fizjoterapeutyczne. Zajęcia maja na celu w sposób bezpieczny i harmonijny rozluźnić i uelastyczniać całe ciało.
Stretching jest bardzo ważnym ale niedocenianym elementem treningu. Po kilku godzinach pracy nasze mięśnie są mocno przykurczone. Aby powróciły do naturalnego stanu należy skupić się na ich odpowiednim rozciągnięciu - bez niego - mogą powodować wiele napięć oraz doprowadzić do trwałych zmian w postawie.
Po 50 minutowym rozciąganiu poczujesz niezwykłą ulgę i rozluźnienie :) Zajęcia dla wszystkich..
Tabata
Tabata
Tabata
Tabata – intensywny trening, na którym angażujemy jak najwięcej mięśni naszego ciała, dzięki czemu przyspieszamy spalanie tkanki tłuszczowej i „podkręcamy” metabolizm. Ćwiczenia wykonujemy wykorzystując jedynie ciężar własnego ciała. Trening składa się z 5 rund - jedna runda to 8 ćwiczeń, każde ćwiczenie trwa 20 sekund z 10 sekundową przerwą.
Salsation
Salsation
Salsation
Salsation to zabawny i wciągający program do ćwiczeń tanecznych połączony z fitnessem, oparty na treningu funkcjonalnym z silnym naciskiem na muzykalność i ekspresję liryczną. Ruchy są kontrolowane i mocno uziemione, dzięki czemu są bezpieczne i łagodne dla stawów.
Zajęcia Wprowadzające
Zajęcia Wprowadzające
Zajęcia Wprowadzające
Abyś jak najlepiej poznał/-a możliwości klubu CityFit i korzystał/-a z niego bezpiecznie, oferujemy Ci skorzystanie z 30-minutowych bezpłatnych zajęć wprowadzających.
Kettlebell
Kettlebell
Kettlebell
To zajęcia, w trakcie których wykorzystujemy odważniki kettlebell o różnej wadze. To świetny trening redukujący tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim umożliwiający harmonijne kształtowanie sylwetki, poprawiający siłę i wytrzymałość oraz panowanie nad własnym ciałem. Z odważnikiem kettlebell wykonujemy dwa rodzaje ćwiczeń - zamachowe, które rewelacyjnie stymulują nasze serce i pomagają spalić zbędne kalorie, oraz ćwiczenia wzmacniające, które pięknie rzeźbią nasze ciało.
Pilates
Pilates
Pilates
Ćwiczenia zwiększające świadomość własnego ciała. Pracujemy głównie nad wzmocnieniem mięśni decydujących o prawidłowej postawie i funkcjonowaniu kręgosłupa. Ciało jest smuklejsze, mięśnie wzmocnione i uelastycznione. Trening bardzo bezpieczny, idealny przy problemach z kręgosłupem lub stawami.
Introfit  Sprawność 36'
Introfit Sprawność 36'
Introfit Sprawność 36'
Trening, który pozowali Ci podnieść ogólną sprawność fizyczną.
City Killer - Spalanie I Modelowanie
City Killer - Spalanie I Modelowanie
City Killer - Spalanie I Modelowanie
City Killer - Spalanie i Modelowanie - jest to dynamiczny trening modelujący całe ciało z wykorzystaniem obciążenia zewnętrznego takiego jak hantle, talerze i stepy. Zajęcia zostały skonstruowane w taki sposób, aby zawierały zarówno statyczne ćwiczenia wzmacniające, jak i ćwiczenia o wysokiej intensywności. Ćwiczenia zostały dobrane w taki sposób, aby móc pracować na różnych tętnach: około 50-70% i 85-100% HR Max. Dzięki połączeniu tego typu aktywności możemy zapewnić sobie zarówno wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni całego ciała – od ramion, po łydki, jak też redukcję tkanki tłuszczowej, a przy tym poprawimy kondycję i spalimy mnóstwo kalorii. Dzięki wykorzystaniu obciążenia zewnętrznego, możesz dostosować poziom trudności ćwiczeń, do swojego poziomu zaawansowania. Ćwiczysz już jakiś czas, nie widzisz zbyt dużych efektów, a może po prostu szukasz sposobu na urozmaicenie swoich treningów? To świetny trening dla Ciebie!
Boks
Boks
Boks
Nauka i doskonalenie technik bokserskich, a także praca nad nad poprawą koordynacji ruchowej, wytrzymałością i wzmocnieniem kondycji.
Płaski Brzuch
Płaski Brzuch
Płaski Brzuch
Skondensowany pakiet ćwiczeń dla mięśni brzucha zakończony relaksacyjną sesją stretchingową. Motywem przewodnim zajęć będzie praca na dużej intensywności z niewielkim obciążeniem (masa swojego ciała plus ewentualnie małe ciężary). Jeśli marzysz o płaskim brzuchu, ten trening jest właśnie dla Ciebie!
City Short: Pośladki
City Short: Pośladki
City Short: Pośladki
Ekspresowy trening, który ma na celu ujędrnić i wzmocnić mięśnie pośladków i ud. Dzięki prostym i efektywnym ćwiczeniom wykonywanym pod okiem instruktora Twoja pupa w krótkim czasie będzie zgrabna i jędrna.
Powrót Do Formy
Powrót Do Formy
Powrót Do Formy
Zajęcia dla osób, które zaczynają swoją przygodę z fitnessem, wracają po dłuższym okresie przerwy. Spokojne tempo zajęć pozwala każdemu uczestnikowi na dostosowanie się do ćwiczeń wskazywanych przez instruktora. Chcesz osiągnąć cele treningowe, ale nie wiesz od czego zacząć ? Te zajęcia są dla Ciebie!
Cellulit Killer
Cellulit Killer
Cellulit Killer
Zajęcia mające na celu zapobieganie i opanowanie nierównomiernego rozkładania się komórek tłuszczowych w tkance podskórnej. Ćwiczenia skupiają się na tych partiach ciała, które są najbardziej narażone na powstawanie cellulitu tj. uda, pośladki, brzuch, ramiona. Podczas zajęć jednocześnie spalasz kalorie i wzmacniasz mięśnie.
Trening Obwodowy
Trening Obwodowy
Trening Obwodowy
Kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe.
City Dance
City Dance
City Dance
City Dance nie wymaga od uczestników zajęć znajomości poszczególnych kroków, ani posiadania zaplecza tanecznego ponieważ jego formuła jest tak prosta, że nogi same skaczą po parkiecie. Jest to tak fantastyczna forma aktywności fizycznej, że klienci wychodzą z sali z szerokimi uśmiechami na twarzach, bo CITY DANCE odpręża nie tylko fizycznie, ale i psychicznie.
Introfit Redukcja 44'
Introfit Redukcja 44'
Introfit Redukcja 44'
Formuła treningowa zaplanowana z myślą o osobach, które chciałby zredukować poziom tkanki tłuszczowej.
Multiworkout
Multiworkout
Multiworkout
Wzmocnij plecy i brzuch, zmień kształt swoich nóg, pośladków i ramion. Popraw swoją postawę. Naucz się poprawnej, bezpiecznej techniki wykonywania ćwiczeń. Trening całego ciała z wykorzystaniem sztang, hantli oraz gum oporowych. Zajęcia dla kobiet i mężczyzn o różnym poziomie zaawansowania - również początkujących.
Trx
Trx
Trx
Trening TRX to ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Dzięki TRX równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa.
Introfit  Masa 96'
Introfit Masa 96'
Introfit Masa 96'
Plan treningowy przygotowany dla osób, którym zależy na rozbudowanie masy mięśniowej.
Mini Bands Workout
Mini Bands Workout
Mini Bands Workout
Trening całego ciała przy użyciu specjalnych, krótkich gum do ćwiczeń, pozwalających zaktywizować mięśnie każdej partii ciała. Zajęcia dla wszystkich osób, które szukają skutecznego trening ukierunkowanego na modelowanie sylwetki.
Zumba
Zumba
Zumba
W kolumbijskim slangu ZUMBA oznacza "baw się i ruszaj". Fuzja latynoskich rytmów i innowacyjnego systemu fitness. Marengu, salsa, cumbia, samba, flamenco, tango, cha-cha, rumba, twist w jednym. Nie musisz znać tanecznych kroków! Bawiąc się poprawisz swoją sylwetkę i zyskasz dobre samopoczucie. Naprawdę warto!
City Pump
City Pump
City Pump
Zajęcia dla kobiet i mężczyzn z użyciem specjalnych sztang. Zmiana obciążenia dostosowana do poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Połączenie ćwiczeń wydolnościowych i wzmacniających daje efekt kontynuacji spalania tkanki tłuszczowej nawet do 12 godzin po treningu!
Joga
Joga
Joga
Joga to zajęcia pozwalające na równoczesną pracę nad ciałem , oddechem oraz umysłem. Zajęcia kształtujące piękną, smukłą sylwetkę poprzez pracę na mięśniach głębokich. Poprawiają samopoczucie redukując stres oraz wpływają na na lepszy stan zdrowia.
Krav Maga
Krav Maga
Krav Maga
KRAV MAGA to trening oparty na założeniu prostoty nauczania, szybkości wykonania oraz skuteczności działania opracowany przez jednostki specjalne. Na zajęciach przygotujemy nasze ciała i umysł do obrony w sytuacji realnego zagrożenia. Trenujemy we wszystkich płaszczyznach walki z uwzględnieniem obrony przez niebezpiecznymi narzędziami (obrona przed nożem, pałką oraz bronią palną).
+ 26

Nasz zespół

Luiza Kałwak
Manager

Dostępność: PN-PT 7:00-22:00

Dominika Rabenda
Zastępca Managera

Dostępność: PN-PT 7:00-22:00