CityFit po raz kolejny został wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi! To jedyna sieć klubów fitness nagrodzona tym prestiżowym tytułem w 2024 roku!
2024-02-21
CityFit po raz kolejny został wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi! To jedyna sieć klubów fitness nagrodzona tym prestiżowym tytułem w 2024 roku!
Gwiazda Jakości Obsługi po raz kolejny trafiła do CityFit! Wyróżnienie przyznawane przez Polski Program Jakości Obsługi od lat wyłania marki kierujące się dobrem klientów, stawiające na wartości takie jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż. Oznacza to, że posiadacze godła Gwiazdy Jakości Obsługi to firmy uznawane za najbardziej przyjazne klientom i konsumentom.
To właśnie oni – klienci – przez cały rok opiniują dziesiątki tysięcy firm działających na polskim rynku. Przy współpracy z ekspertami SecretClient następnie prowadzone są badania ankietowe metodą CAWI, a dla każdej marki bada się dodatkowo wskaźnik NPS, czyli prawdopodobieństwo rekomendacji danej firmy innym osobom. Firmy, które otrzymują najwyższe oceny konsumentów i wyróżniają się na tle średnich wyników w swojej branży, otrzymują prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.
„O nominacji decydują Klienci – użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl. Zbieramy opinie na temat tysięcy firm przez cały rok, a do pogłębionego badania, którego efektem jest wyłonienie Gwiazd, są te, które w swojej kategorii mają najwięcej opinii.” – wyjaśnia Lead Project Manager Polskiego Programu Jakości Obsługi, Martyna Kuta-Rabiej.
CityFit to jedyna sieć siłowni wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi w 2024 roku. Ta wyjątkowa nagroda jest następstwem ciągłego zaangażowania marki CityFit w zapewnienie jak najlepszej obsługi klienta oraz budowanie silnych relacji z klubowiczami. CityFit kładzie duży nacisk m. in. na utrzymanie czystości klubów, zapewnienie nowoczesnego sprzętu, regularnie doposażanie klubów, przyjazną atmosferę, wsparcie treningowe na każdym poziomie zaawansowania, a dodatkowo jednym z jej wyróżników na tle innych sieci jest darmowa, filtrowana woda bez limitu dla swoich klientów.
„Jesteśmy niezmiernie dumni z ponownego otrzymania tytułu Gwiazdy Jakości Obsługi” – mówi Członek Zarządu CityFit, Łukasz Gądek. „To dla nas nie tylko potwierdzenie, że nasze starania w obszarze obsługi klienta są zauważane i doceniane, ale także ogromna motywacja do dalszego doskonalenia naszych standardów. Dla naszych klubowiczów liczy się nie tylko sama jakość treningu, ale całe doświadczenie związane z procesem zakupu, wizytą w naszych klubach oraz uzyskiwaniem oczekiwanych rezultatów. Wiemy o tym i robimy wszystko, by myśl o treningu w CityFit wiązała się z entuzjazmem do robienia czegoś dobrego dla siebie, swojego ciała i zdrowia oraz rodziny, a nie z przykrym obowiązkiem i po prostu nawykiem dbania o własne zdrowie.”
„Wysoki poziom obsługi jest niezwykle ważny, ponieważ to jeden z najważniejszych czynników budujących satysfakcję Klienta” – podkreśla M. Kuta Rabiej – „Regularna satysfakcja z kontaktów z daną marką ostatecznie często przekuwa się w lojalność. Dochodzą do tego rekomendacje i marka zdobywa kolejnych wiernych Klientów. W przypadku marek, gdzie kontakt z personelem jest niewielki, jak np. w supermarketach, kluczową rolę grają cena i asortyment. Zaobserwowaliśmy jednak, że Klienci są w stanie wybrać droższy sklep, droższą usługę, jeśli wiedzą, że zostaną dobrze i uczciwie obsłużeni.”
Siłownie CityFit otwarte w dni świąteczne, w listopadzie, grudniu i styczniu.
Wszystkie kluby CityFit będą dostępne w święto.