Chat with us, powered by LiveChat
spacer 360
109 95 STANDARD
19 95 WSZYSTKOMAJĄCY

Lublin Gajek

Aleja Spółdzielczości Pracy 26, 20-147 Lublin
spacer 360
109 95 STANDARD
19 95 WSZYSTKOMAJĄCY
2210 m²
powierzchni klubu
10
stref aktywności
300
urządzeń premium

O klubie

Z nami treningi wykonasz, kiedy tylko zechcesz; klub jest do Twojej dyspozycji non stop! 24/7/365 również w święta. Świetna lokalizacja, dobrze skomunikowana z resztą miasta, dużo miejsc parkingowych oraz komunikacja miejska w bezpośredniej okolicy klubu. Już teraz nie masz wymówek, że za daleko! Od progu powitają Cię uśmiechnięci pracownicy- jesteśmy tutaj dla Ciebie. Do klubu wejdziesz przez portale, przykładając palec do czytnika. Nie trzeba pamiętać o kartach czy zgłaszać się przy każdym wejściu do recepcji. Minimum formalności to nasze motto, dzięki czemu karnet kupisz zarówno przez stronę internetową, jak i w specjalnych urządzeniach w klubie. Wszystko to samoobsługowo, ale pamiętaj, że cały czas jesteśmy do Twojej dyspozycji! Klubowicze chwalą czystość i porządek oraz przyjazną atmosferę budowaną od kilku lat. Tutaj poczujesz się jak wśród znajomych. Do dyspozycji otrzymasz wysokiej klasy sprzęt, serwisowany na bieżąco. Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami oraz łatwy wjazd wózkiem-to też atut naszego klubu. Zapraszamy!

Parking
Zewnętrzny
Poziom 0
Miejsc dla klubowiczów 9
Rozpoczęta godzina postoju
Cena
00:00 - 23:59
każda godzina
bezpłatnie
Wejście nocne: tak jak dzienne - wejście główne
Dodatkowe informacje: 3 parkingi ok. 50m od wejścia i 6 miejsc rowerowych

Strefy

Ćwicz wygodnie i efektywnie. Ergonomiczne rozmieszczenie maszyn sprawia, że cały trening możesz wykonać bez zbędnych przerw.
Obszar roboczy 3 kopia 7
Obszar roboczy 3 kopia 6
Obszar roboczy 3 kopia 11
Obszar roboczy 3 kopia 4
Obszar roboczy 3 kopia 8
Obszar roboczy 3 kopia 5
Obszar roboczy 3 kopia 9
Obszar roboczy 3
Obszar roboczy 3 kopia 2
Obszar roboczy 3 kopia 3
Obszar roboczy 3 kopia

Trenerzy

Możesz więcej niż myślisz. Osiągaj szybkie wyniki w krótkim czasie pod okiem najlepszych specjalistów.
Małgorzata Krawczyk
Małgorzata Krawczyk
Kamil Gągoł
Kamil Gągoł
PIOTR WILAWER
PIOTR WILAWER
Bartosz Budzyński
Bartosz Budzyński
+3

Zajęcia grupowe

Wyciśnij z treningu jeszcze więcej. Oferta dla każdego, świetni instruktorzy i niepowtarzalna atmosfera! Wybierz zajęcia dla siebie i zapisz się online.
Powrót Do Formy
Powrót Do Formy
Powrót Do Formy
Zajęcia dla osób, które zaczynają swoją przygodę z fitnessem, wracają po dłuższym okresie przerwy. Spokojne tempo zajęć pozwala każdemu uczestnikowi na dostosowanie się do ćwiczeń wskazywanych przez instruktora. Chcesz osiągnąć cele treningowe, ale nie wiesz od czego zacząć ? Te zajęcia są dla Ciebie!
Tabata
Tabata
Tabata
Tabata – intensywny trening, na którym angażujemy jak najwięcej mięśni naszego ciała, dzięki czemu przyspieszamy spalanie tkanki tłuszczowej i „podkręcamy” metabolizm. Ćwiczenia wykonujemy wykorzystując jedynie ciężar własnego ciała. Trening składa się z 5 rund - jedna runda to 8 ćwiczeń, każde ćwiczenie trwa 20 sekund z 10 sekundową przerwą.
Trening Obwodowy
Trening Obwodowy
Trening Obwodowy
Kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe.
Flexometric
Flexometric
Flexometric
Flexometric to połączenie Jogi i Pilates – trening ten bazuje na ćwiczeniach izometrycznych. Pozwala oczyścić głowę i zbudować silne ciało. Jeśli wracasz po kontuzji lub dopiero rozpoczynasz przygodę z aktywnością fizyczną i nie wiesz jak zacząć te zajęcia są dla Ciebie.
Fat Burning
Fat Burning
Fat Burning
Połączenie ćwiczeń aerobowych ukierunkowanych na spalanie tkanki tłuszczowej i ćwiczeń wzmacniających brzuch. Zadaniem treningu jest przyspieszenie przemiany materii i zrzucenie nadprogramowych kilogramów oraz wyrzeźbienie mięśni brzucha.
Brazylijskie Pośladki
Brazylijskie Pośladki
Brazylijskie Pośladki
Specjalnie opracowany set treningowy, który ma na celu ujędrnić i wzmocnić mięśnie pośladków i ud. Dzięki prostym i efektywnym ćwiczeniom wykonywanym pod okiem instruktora Twoja pupa będzie zgrabna i jędrna.
Pilates
Pilates
Pilates
Ćwiczenia zwiększające świadomość własnego ciała. Pracujemy głównie nad wzmocnieniem mięśni decydujących o prawidłowej postawie i funkcjonowaniu kręgosłupa. Ciało jest smuklejsze, mięśnie wzmocnione i uelastycznione. Trening bardzo bezpieczny, idealny przy problemach z kręgosłupem lub stawami.
Powrót Do Formy Po Covid 19
Powrót Do Formy Po Covid 19
Zajęcia „Powrót do formy po Covid 19” są zajęciami dla osób, które przebyły chorobę COVID 19, ale także dla tych, którzy chcą odzyskać formę po ostatnim lock downie. Ich celem jest stopniowe przywracanie odpowiedniego poziomu kondycji fizycznej w sposób kontrolowany i nadzorowany przez wykwalifikowanego trenera.
Cellulit Killer
Cellulit Killer
Cellulit Killer
Zajęcia mające na celu zapobieganie i opanowanie nierównomiernego rozkładania się komórek tłuszczowych w tkance podskórnej. Ćwiczenia skupiają się na tych partiach ciała, które są najbardziej narażone na powstawanie cellulitu tj. uda, pośladki, brzuch, ramiona. Podczas zajęć jednocześnie spalasz kalorie i wzmacniasz mięśnie.
Zdrowy Kręgosłup
Zdrowy Kręgosłup
Zdrowy Kręgosłup
Ruch połączony ze świadomym oddechem, rozluźnia mięśnie, dotlenia i oczyszcza ciało, niweluje napięcia i uspokaja psychikę. Podczas zajęć przejdziesz przez kilka etapów: skupienia, rozgrzania, rozciągnięcia, balansu, oczyszczenia, z energetyzowania oraz uspokojenia. Idealny zestaw dla miłośników zajęć mentalnych ale także dla wszystkich, którzy lubią trening funkcjonalny oraz siłowy w celu uniknięcia przykurczy i zapobieganiu kontuzjom układu ruchu.
Joga
Joga
Joga
Joga to zajęcia pozwalające na równoczesną pracę nad ciałem , oddechem oraz umysłem. Zajęcia kształtujące piękną, smukłą sylwetkę poprzez pracę na mięśniach głębokich. Poprawiają samopoczucie redukując stres oraz wpływają na na lepszy stan zdrowia.
City Pump
City Pump
City Pump
Zajęcia dla kobiet i mężczyzn z użyciem specjalnych sztang. Zmiana obciążenia dostosowana do poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Połączenie ćwiczeń wydolnościowych i wzmacniających daje efekt kontynuacji spalania tkanki tłuszczowej nawet do 12 godzin po treningu!
Płaski Brzuch
Płaski Brzuch
Płaski Brzuch
Skondensowany pakiet ćwiczeń dla mięśni brzucha zakończony relaksacyjną sesją stretchingową. Motywem przewodnim zajęć będzie praca na dużej intensywności z niewielkim obciążeniem (masa swojego ciała plus ewentualnie małe ciężary). Jeśli marzysz o płaskim brzuchu, ten trening jest właśnie dla Ciebie!
+ 9

Nasz zespół

Bartłomiej Matejko
Manager

Dostępność PN-PT 7:00-22:00

Damian Łopaciński
Zastępca Managera

Dostępność PN-PT 7:00-22:00