Chat with us, powered by LiveChat
spacer 360
89 95 STANDARD
29 95 WSZYSTKOMAJĄCY

Lublin Gajek

Aleja Spółdzielczości Pracy 26, 20-147 Lublin
spacer 360
89 95 STANDARD
29 95 WSZYSTKOMAJĄCY
2210 m²
powierzchni klubu
10
stref aktywności
300
urządzeń premium

O klubie

Z nami treningi wykonasz, kiedy tylko zechcesz; klub jest do Twojej dyspozycji non stop! 24/7/365 również w święta. Świetna lokalizacja, dobrze skomunikowana z resztą miasta, dużo miejsc parkingowych oraz komunikacja miejska w bezpośredniej okolicy klubu. Już teraz nie masz wymówek, że za daleko! Od progu powitają Cię uśmiechnięci pracownicy- jesteśmy tutaj dla Ciebie. Do klubu wejdziesz przez portale, przykładając palec do czytnika. Nie trzeba pamiętać o kartach czy zgłaszać się przy każdym wejściu do recepcji. Minimum formalności to nasze motto, dzięki czemu karnet kupisz zarówno przez stronę internetową, jak i w specjalnych urządzeniach w klubie. Wszystko to samoobsługowo, ale pamiętaj, że cały czas jesteśmy do Twojej dyspozycji! Klubowicze chwalą czystość i porządek oraz przyjazną atmosferę budowaną od kilku lat. Tutaj poczujesz się jak wśród znajomych. Do dyspozycji otrzymasz wysokiej klasy sprzęt, serwisowany na bieżąco. Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami oraz łatwy wjazd wózkiem-to też atut naszego klubu. Zapraszamy!

Parking
Zewnętrzny
Poziom 0
Miejsc dla klubowiczów 9
Rozpoczęta godzina postoju
Cena
00:00 - 23:59
każda godzina
bezpłatnie
Wejście nocne: tak jak dzienne - wejście główne
Dodatkowe informacje: 3 parkingi ok. 50m od wejścia i 6 miejsc rowerowych

Strefy

Ćwicz wygodnie i efektywnie. Ergonomiczne rozmieszczenie maszyn sprawia, że cały trening możesz wykonać bez zbędnych przerw.
Obszar roboczy 3 kopia 7
Obszar roboczy 3 kopia 6
Obszar roboczy 3 kopia 11
Obszar roboczy 3 kopia 4
Obszar roboczy 3 kopia 8
Obszar roboczy 3 kopia 5
Obszar roboczy 3 kopia 9
Obszar roboczy 3
Obszar roboczy 3 kopia 2
Obszar roboczy 3 kopia 3
Obszar roboczy 3 kopia

Trenerzy

Możesz więcej niż myślisz. Osiągaj szybkie wyniki w krótkim czasie pod okiem najlepszych specjalistów.
Małgorzata Krawczyk
Małgorzata Krawczyk
Kamil Gągoł
Kamil Gągoł
Jarosław Styżej
Jarosław Styżej
PIOTR WILAWER
PIOTR WILAWER
+5

Zajęcia grupowe

Wyciśnij z treningu jeszcze więcej. Oferta dla każdego, świetni instruktorzy i niepowtarzalna atmosfera! Wybierz zajęcia dla siebie i zapisz się online.
Tbc
Tbc
Tbc
Odmiana aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Skuteczność TBC polega na wielu powtórzeniach tych samych ćwiczeń. Doskonale kształtuje pośladki, biodra, uda, ramiona, brzuch i biust. Godzinne zajęcia kończą się krótkim stretchingiem, który harmonijnie odpręża i uspokaja organizm.
Boks
Boks
Boks
Nauka i doskonalenie technik bokserskich, a także praca nad nad poprawą koordynacji ruchowej, wytrzymałością i wzmocnieniem kondycji.
Joga
Joga
Joga
Joga to zajęcia pozwalające na równoczesną pracę nad ciałem , oddechem oraz umysłem. Zajęcia kształtujące piękną, smukłą sylwetkę poprzez pracę na mięśniach głębokich. Poprawiają samopoczucie redukując stres oraz wpływają na na lepszy stan zdrowia.
Mini Bands Workout
Mini Bands Workout
Mini Bands Workout
Trening całego ciała przy użyciu specjalnych, krótkich gum do ćwiczeń, pozwalających zaktywizować mięśnie każdej partii ciała. Zajęcia dla wszystkich osób, które szukają skutecznego trening ukierunkowanego na modelowanie sylwetki.
City Step
City Step
City Step
Trening na stepach, który nie tylko spala tkankę tłuszczową, wzmacnia i rzeźbi ciało, ale też przyspiesza metabolizm.
Pilates
Pilates
Pilates
Ćwiczenia zwiększające świadomość własnego ciała. Pracujemy głównie nad wzmocnieniem mięśni decydujących o prawidłowej postawie i funkcjonowaniu kręgosłupa. Ciało jest smuklejsze, mięśnie wzmocnione i uelastycznione. Trening bardzo bezpieczny, idealny przy problemach z kręgosłupem lub stawami.
Fat Burning
Fat Burning
Fat Burning
Połączenie ćwiczeń aerobowych ukierunkowanych na spalanie tkanki tłuszczowej i ćwiczeń wzmacniających brzuch. Zadaniem treningu jest przyspieszenie przemiany materii i zrzucenie nadprogramowych kilogramów oraz wyrzeźbienie mięśni brzucha.
Zdrowy Kręgosłup
Zdrowy Kręgosłup
Zdrowy Kręgosłup
Ruch połączony ze świadomym oddechem, rozluźnia mięśnie, dotlenia i oczyszcza ciało, niweluje napięcia i uspokaja psychikę. Podczas zajęć przejdziesz przez kilka etapów: skupienia, rozgrzania, rozciągnięcia, balansu, oczyszczenia, z energetyzowania oraz uspokojenia. Idealny zestaw dla miłośników zajęć mentalnych ale także dla wszystkich, którzy lubią trening funkcjonalny oraz siłowy w celu uniknięcia przykurczy i zapobieganiu kontuzjom układu ruchu.
Brazylijskie Pośladki
Brazylijskie Pośladki
Brazylijskie Pośladki
Specjalnie opracowany set treningowy, który ma na celu ujędrnić i wzmocnić mięśnie pośladków i ud. Dzięki prostym i efektywnym ćwiczeniom wykonywanym pod okiem instruktora Twoja pupa będzie zgrabna i jędrna.
Flexometric
Flexometric
Flexometric
Flexometric to połączenie Jogi i Pilates – trening ten bazuje na ćwiczeniach izometrycznych. Pozwala oczyścić głowę i zbudować silne ciało. Jeśli wracasz po kontuzji lub dopiero rozpoczynasz przygodę z aktywnością fizyczną i nie wiesz jak zacząć te zajęcia są dla Ciebie.
City Pump
City Pump
City Pump
Zajęcia dla kobiet i mężczyzn z użyciem specjalnych sztang. Zmiana obciążenia dostosowana do poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Połączenie ćwiczeń wydolnościowych i wzmacniających daje efekt kontynuacji spalania tkanki tłuszczowej nawet do 12 godzin po treningu!
Tabata
Tabata
Tabata
Tabata – intensywny trening, na którym angażujemy jak najwięcej mięśni naszego ciała, dzięki czemu przyspieszamy spalanie tkanki tłuszczowej i „podkręcamy” metabolizm. Ćwiczenia wykonujemy wykorzystując jedynie ciężar własnego ciała. Trening składa się z 5 rund - jedna runda to 8 ćwiczeń, każde ćwiczenie trwa 20 sekund z 10 sekundową przerwą.
Płaski Brzuch
Płaski Brzuch
Płaski Brzuch
Skondensowany pakiet ćwiczeń dla mięśni brzucha zakończony relaksacyjną sesją stretchingową. Motywem przewodnim zajęć będzie praca na dużej intensywności z niewielkim obciążeniem (masa swojego ciała plus ewentualnie małe ciężary). Jeśli marzysz o płaskim brzuchu, ten trening jest właśnie dla Ciebie!
Powrót Do Formy
Powrót Do Formy
Powrót Do Formy
Zajęcia dla osób, które zaczynają swoją przygodę z fitnessem, wracają po dłuższym okresie przerwy. Spokojne tempo zajęć pozwala każdemu uczestnikowi na dostosowanie się do ćwiczeń wskazywanych przez instruktora. Chcesz osiągnąć cele treningowe, ale nie wiesz od czego zacząć ? Te zajęcia są dla Ciebie!
+ 10

Nasz zespół

Bartłomiej Matejko
Manager

Dostępność PN-PT 7:00-22:00

Agnieszka Szozda
Zastępca Managera

Dostępność PN-PT 7:00-22:00