Chat with us, powered by LiveChat
Zajęcia grupowe

Znajdź zajęcia grupowe

Cardio

Ocr
Ocr
Świetny trening dla każdego komu zależy nie tylko na poprawie wydolności, ale też na pracy nad siłą i zwinnością. Zajęcia te świetnie przygotowują do ekstremalnych biegów z przeszkodami takich jak Runmageddon, czy Spartan. Podczas OCR popracujesz nad sprawnością i chwytem, a także poczujesz zastrzyk adrenaliny i z pewnością szybko uzależnisz się od tych treningów.
Cardio&Shape
Cardio&Shape
Cardio&Shape
Zajęcia modelujące i wzmacniające mięśnie całego ciała z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu. To trening ogólnorozwojowy, który poprawia kondycję, rzeźbi ciało, spala kalorie i redukuje tkankę tłuszczową.
Tabata
Tabata
Tabata
Tabata – intensywny trening, na którym angażujemy jak najwięcej mięśni naszego ciała, dzięki czemu przyspieszamy spalanie tkanki tłuszczowej i „podkręcamy” metabolizm. Ćwiczenia wykonujemy wykorzystując jedynie ciężar własnego ciała. Trening składa się z 5 rund - jedna runda to 8 ćwiczeń, każde ćwiczenie trwa 20 sekund z 10 sekundową przerwą.
City Step
City Step
City Step
Trening na stepach, który nie tylko spala tkankę tłuszczową, wzmacnia i rzeźbi ciało, ale też przyspiesza metabolizm.
Fat Burning
Fat Burning
Fat Burning
Połączenie ćwiczeń aerobowych ukierunkowanych na spalanie tkanki tłuszczowej i ćwiczeń wzmacniających brzuch. Zadaniem treningu jest przyspieszenie przemiany materii i zrzucenie nadprogramowych kilogramów oraz wyrzeźbienie mięśni brzucha.
Skakanking
Skakanking
Skakanking
Zajęcia o średniej i wysokiej intensywności z użyciem niepozornego przyrządu treningowego jakim jest skakanka. Na zajęciach, użytkownik poprawia swoją wytrzymałość, wydolność, a także koordynację ruchową. Dodatkowo podczas zajęć uczestnicy uczą się podstaw pracy na skakance, a wraz ze wzrostem umiejętności poznają bardziej zaawansowane triki i układy.
City Jump
City Jump
City Jump
Zajęcia na trampolinach przy bardzo energicznej muzyce. Lepsza kondycja, wysmuklona sylwetka i dużo endorfin!
Tbc
Tbc
Tbc
Odmiana aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Skuteczność TBC polega na wielu powtórzeniach tych samych ćwiczeń. Doskonale kształtuje pośladki, biodra, uda, ramiona, brzuch i biust. Godzinne zajęcia kończą się krótkim stretchingiem, który harmonijnie odpręża i uspokaja organizm.