Chat with us, powered by LiveChat
Sieć klubów fitness CityFit znalazła się w gronie 26 najlepszych marek na krajowym rynku! W XVI edycji Superbrands Polska prestiżowymi nagrodami wyróżniono firmy wpasowujące się w myśl „Silne marki na trudne czasy”. Ceremonia wręczenia statuetek odbyła się pod koniec września w hotelu Sheraton, w Warszawie.
  • W XVI edycji Superbrands doceniono 26 najsilniejszych marek w Polsce, w tym CityFit.
  • Superbrands to największe w kraju konsumenckie badanie siły i wizerunku marek przeprowadzane przez instytut ARC Rynek i Opinia.
  • Oficjalna ceremonia wręczenia statuetek odbyła się w Warszawie z udziałem wielu wpływowych przedstawicieli biznesu.

Nagroda Superbrands dla CityFit

Silna marka, konsekwentna praca i nieustanne dążenie do ulepszania korzyści dostarczanych klientom – to wartości docenione w finale XVI edycji Superbrands Polska, której laureatem została marka CityFit! W tym roku nagrodzono 26 marek, a oficjalna gala odbyła się 21 września w warszawskim Sheratonie.

CityFit znalazło się w zaszczytnym gronie laureatów takich jak: AMS, Apart, CIECH Sarzyna, Cisowianka, DPD, Drutex, GRUPA ENEL-MED, Eneris, Europejski Fundusz Leasingowy, Felix, Forbes, Gazeta.pl, Herbalife Nutrition, Lancerto, Nationale Nederlanden, Onet, Piątnica, Przysnacki, Rossmann, Saatchi & Saatchi, Sodexo, Thermomix, Tork, UNIQA czy Wirtualna Polska.

 

„Marki były oceniane w oparciu o definicję Superbrands. Według nas, Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie, oferuje klientom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają̨. Korzyści te stanowią̨ o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi. Marka CityFit spełnia wszystkie te kryteria w branży klubów fitness, w której systematycznie buduje swoją pozycję od 2014 roku, stąd wyróżnienie jej w tegorocznej edycji – komentuje Project Director Superbrands Polska, Beata Pajda.

Czym jest Superbrands i jak działa?

Badanie Superbrands jest największym w kraju konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki, realizowanym przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Organizacja Superbrands od ponad 25 lat nagradza najsilniejsze marki na rynkach niemal 90 krajów, doceniając konsekwentną pracę na rzecz maksymalizacji korzyści materialnych i emocjonalnych dla swoich klientów.

W Polsce wyróżnienia przyznano po raz 16., a by znaleźć się w gronie laureatów trzeba było przejść przez sito opinii zarówno konsumentów jak i ekspertów branżowych.

W badaniu ocenie zostało poddanych aż 2,5 tys. marek pogrupowanych w ponad 100 kategoriach. Najpierw marki oceniali respondenci, a wyniki sondażu skonfrontowano z opiniami 40 ekspertów wchodzących w skład Rady Marek – specjalistów z dziedzin marketingu, badań, strategii, reklamy i PR.

Wyjątkowość marki CityFit

W procesie przyznawania nagród Superbrands doceniono fakt, że CityFit był pierwszą w Polsce siecią klubów fitness typu premium low-cost. Firma od początku projektowała biznes tak, by oferować klubowiczom najwyższą jakość treningu na korzystnych warunkach finansowych.

 

„Jesteśmy niezwykle dumni z nagrody Superbrands dla najsilniejszych marek na polskim rynku, szczególnie że jest to pierwsza tego typu nagroda w branży fitness” – przyznaje Członek Zarządu CityFit Sp. z o.o., Łukasz Gądek – „Klientocentryczność i wdrażanie innowacji zarówno produktowych jak i technologicznych są wpisane w DNA naszej marki, co przekłada się na jakość produktu i postrzeganie naszych usług przez klientów. Dziękujemy za wyróżnienie!”

CityFit dba o detale w każdym aspekcie swojego działania. Funkcjonalnie podzielona przestrzeń treningowa, nowoczesny sprzęt TechnoGym, Matrix i Escape Fitness, profesjonalne nagłośnienie, nowatorski system pomiaru „fitnessowego IQ” FitQuest, autorskie zajęcia wprowadzające, źródełka z darmową wodą filtrowaną czy komfortowa przestrzeń relaksu z możliwością podgrzewania posiłków – to tylko niektóre z udogodnień oferowanych klubowiczom. Dodatowo, CityFit honoruje pakiety sportowe MultiSport, OK System, mojePZU oraz Fit Profit.

Historie sukcesu CityFit i pozostałych nagrodzonych w tym roku marek opisane zostały w Albumie Superbrands. Publikacja ta, nazywana „Biblią brandingu” dostępna będzie dla czytelników w listopadzie.

Przeczytaj również

2022.10.12

Dni Otwarte dla Studentów w CityFit!

W dniach 11-13 października studenci polskich uczelni do klubów CityFit wejdą za darmo!

2022.10.12

Pierwszy CityFit Blue otwarty!

30 sierpnia 2022 r. polska sieć całodobowych klubów fitness otworzyła pierwszy klub w formacie...

Przedłużamy BLACK FRIDAY! Tylko do środy 39,95 PLN za pierwszy miesiąc karnetu 6 miesięcznego!