Chat with us, powered by LiveChat

Zaczynasz przygodę z klubem fitness? Zrób to profesjonalnie!

Introfit to specjalnie przygotowane przez ekspertów CityFit kompleksowe plany treningowe. Dzięki nim osiągniesz swoje cele treningowe szybciej i bezpieczniej, a efekty ćwiczeń utrzymają się zdecydowanie dłużej.

Od czego zacząć?

Introfit to specjalnie przygotowane przez ekspertów CityFit kompleksowe plany treningowe. Dzięki nim osiągniesz swoje cele treningowe szybciej i bezpieczniej, a efekty ćwiczeń utrzymają się zdecydowanie dłużej.

Powrót do Formy
{{ config.content }}
Powrót do formy Program przeznaczony do osób, które powracają do aktywności fizycznej po dłuższej przerwie lub przebytej chorobie. Trening nastawiony na wzmocnienie całego ciała.
Redukcja – Utrata wagi, Atletyczna sylwetka, Utrzymanie masy mięśniowej Trening siłowy dedykowany osobom, które planują w bezpieczny dla zdrowia sposób pozbyć się nadmiaru tłuszczu bez utraty masy mięśniowej.
Redukcja
{{ config.content }}
FizjoFit
{{ config.content }}
FizjoFit - Trening prozdrowotny, Wyleczenie bólu pleców, Usprawnienie stawów
Trening typu core stworzony z myślą o wzmocnieniu mięśni stabilizujących kręgosłup. Dedykowany osobom prowadzącym siedzący tryb życia oraz tym, którym doskwierają bóle pleców.
Girl Power – Węższa Talia, Jędrne Pośladki, Smukłe Ramiona
Program stworzony z myślą o kobietach. Trening nastawiony na rozwój całego ciała z priorytetowym potraktowaniem mięśni grzbietu, brzucha i pośladków.
Girl Power
{{ config.content }}
Turbo spalanie
{{ config.content }}
Turbo spalanie - Trening obwodowy, Szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, Poprawa kondycji
Bardzo intensywny trening obwodowy pozwalający na szybkie spalenie tkanki tłuszczowej. Wszystkie ćwiczenia możesz wykonać w Strefie Treningu Funkcjonalnego.
Masa – Przyrost masy mięśniowe, Atletyczna sylwetka, Poprawa sprawności fizycznej
Trening typu body building pozwalający na szybkie zbudowanie masy mięśniowej przy zachowaniu proporcjonalnej sylwetki.
Masa
{{ config.content }}

Pamiętaj, że aby osiągnąć pełen sukces, konieczne jest przestrzeganie zasad zbilansowanej diety.
Nie zapominaj również o dobrej rozgrzewce przed treningiem, a po ćwiczeniach nie zapomnij o rozciąganiu.