Chat with us, powered by LiveChat
FAQ
OGÓLNE INFORMACJE
CityFit to ogólnopolska sieć klubów fitness oferująca dostęp 24h/7 przez 365 dni w roku. Kluby wyposażone są w najwyższej jakości sprzęt klasy premium, do tego klimatyzowane, a na ich terenie skorzystasz z bezpłatnego  Wi-Fi oraz wody filtrowanej. CityFit to również świetna atmosfera, pomocni pracownicy oraz miejsce, w którym osiąga się cele treningowe łatwiej i szybciej. Kluby CityFit Blue to kluby franczyzowe - zazwyczaj o mniejszej powierzchni, ale nadal ze świetnej jakości sprzętem.
Informacje o interesującej Cię lokalizacji znajdziesz pod adresem: https://cityfit.pl/nasze-kluby/ W tej zakładce opisaliśmy w kilku słowach sam klub, opisaliśmy i sfotografowaliśmy strefy (a jest ich w niektórych lokalizacjach kilkanaście), przedstawiliśmy trenerów oraz zespół managerski. Możesz też odbyć wirtualny spacer po terenie klubu. Pomoże Ci to podjąć decyzję o zakupie karnetu.
Zajęcia grupowe pokategoryzowaliśmy tak, aby łatwiej było dopasować je do celów treningowych. Znajdziesz je pod adresem https://cityfit.pl/zajecia-grupowe/ Po wybraniu stosownej ikony możesz zapoznać się ze szczegółami wybranych zajęć np. w kategorii dance, wybrać odpowiedni interesujący Cię klub oraz sprawdzić jego grafik.
Informacje o trenerach oraz treningach personalnych znajdziesz na stronie https://cityfit.pl/trening-personalny/ Znajdziesz tam opisy naszych trenerów akredytowanych, ich grafiki oraz ofertę cenową.  Z ich pomocą na pewno treningi będą efektywniejsze!
CityFit oferuje specjalnie zajęcia IntroFit, które pozwolą Ci podjąć pierwsze kroki na terenie klubu i wykonać swój pierwszy trening pod okiem Gym Asystentów, na podstawie specjalnie przygotowanych planów treningowych. Takie rozwiązanie sprawi, że od razu odnajdziesz się w klubie i rozpoczniesz swoją przygodę z konkretnym planem. Trzymaj link! https://cityfit.pl/introfit/
PIERWSZE KROKI
Zakup karnetu możliwy jest na dwa sposoby. Pierwszy z nich to użycie opcji „Kup karnet” na górnym pasku strony. Pozwoli to przejść przez proces zakupowy a w nim między innymi wybór klubu oraz interesującej oferty. Drugi sposób to kupno karnetu w kiosku znajdującym się w lobby klubu lub w recepcji klubów CityFit Blue. Procesy te są praktycznie identyczne i pozwolą Ci szybko i sprawnie zostać klubowiczem CityFit!
CityFit oferuje kilka rodzajów karnetów.
  1. Karnety miesięczne – są to karnety w dwóch opcjach; bezterminowy karnet płatny miesięcznie, karnet 6 miesięczny płatny miesięcznie oraz karnet 12 miesięczny, który możesz opłacić z góry.
  2. Karnety krótkoterminowe – wejścia na 24h lub 72h, dzięki którym zrobisz szybki trening z czymże nie ma limitu wejść w tym czasie.
Obydwa rodzaje karnetów, upoważniają do korzystania ze wszystkich stref w klubie, dają nieograniczony dostęp do zajęć grupowych oraz nie posiadają limitu wejść.
Dajemy wybór czy chcesz korzystać z CityFit przez pełen rok, czy może nie jesteś pewien, ile czasu potrzebujesz na osiągnięcie swoich celów. Dlatego możesz wybrać między umową bezterminową przedłużaną automatycznie z miesiąca na miesiąc do czasu rezygnacji (w dowolnym momencie) lub z opcji na 6 lub 12 miesięcy, gdzie masz zobowiązanie przez 6 miesięcy lub cały rok jednak odpowiednio atrakcyjniejszą cenę członkostwa.
CityFit współpracuje z Medicover Sport, Multisport, PZU Sport oraz Fit Profit, a klienci posiadający odpowiednie pakiety mogą korzystać z klubów CityFit. W przypadku innych kart, na tę chwilę nie oferujemy takiej możliwości.
Twoje członkostwo opłacisz za pośrednictwem karty płatniczej. Ponieważ karnety CityFit działają na zasadzie subskrypcji, system realizować będzie płatność z podanej karty automatycznie do czasu rezygnacji lub wygaśnięcia umowy 12-miesięcznej. Taka forma jest nie tylko bezpieczna, ale też niesamowicie wygodna i nowoczesna. CityFit nie akceptuje innych niż karta form płatności. W przypadku transakcji kartą, system dokona preautoryzacji transakcji kwotą 1zł, która to zostanie zwrócona w ciągu 7dmiu dni. Za karnety krótkoterminowe możesz dodatkowo zapłacić za pośrednictwem serwisu Przelewy24. W przypadku klubów CityFit Blue możesz zakupić karnet w klubie, za pośrednictwem gotówki (karnet ma wtedy wyższą cenę).
Skontaktuj się proszę z Bankiem i zapytaj, czy karta ma włączoną funkcję płatności cyklicznych oraz odpowiednio wysokie limity dla tych transakcji. Czasem trzeba odczekać kilka godzin po zmianie limitów przez konsultanta lub w bankowości elektronicznej, aby móc ponownie wykonać transakcję.
Przede wszystkim jest to dostęp do klubu 24/7 przez cały rok, również w święta! To wygodny i dopasowany do Twojego planu dnia sposób na zdrowy styl życia – nie musisz ograniczać się dostępnością Twojego klubu fitness. Oferujemy również sprzęt klasy premium firmy TechnoGym oraz Matrix, klimatyzowaną przestrzeń, Wi-Fi, przestronne szatnie wraz z kabinami prysznicowymi, wodę filtrowaną, nielimitowany dostęp do zajęć grupowych oraz zajęcia dla początkujących  https://cityfit.pl/introfit/ Pamiętaj, że kluby CifyFit Blue mają inne godziny otwarcia-od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-23:00, w weekendy między 8:00 i 20:00.
Dostęp do klubu otrzymujesz w nowoczesnej formie. Wchodzisz przez portale wejściowe, które otwierają się za pośrednictwem QR kodu! Pobierz aplikację CityFit w AppStore lub SklepPlay, zaloguj się i wygeneruj kod QR (przycisk w lewym górnym rogu). Następnie przyłóż do czytnika obok portalu - gotowe. Zapraszamy!
Podstawowe wyposażenie klubowicza to:
  1. ręcznik do przykrycia sprzętu,
  2. kłódka do zamknięcia szafki z ubraniami,
  3. strój sportowy oraz obuwie, które zmieniasz po przyjściu do klubu.Nie zapomnij też o dobrym humorze i pozytywnym nastawieniu! Jeśli zapomnisz wody, na terenie klubu są ujęcia wody filtrowanej, z których możesz napić się bezpośrednio, nawet nie mając bidonu czy butelki. Wymiary kłódki to średnica zapięcia od 5.5 do 8mm.
Tak! W klubach CityFit oferujemy karnety dla osób niepełnoletnich – od piętnastu lat wzwyż. Jeśli masz już piętnaście lat (rocznikowo, a więc ważny jest dla nas Twój rok urodzenia, a nie konkretna data), wystarczy, że pobierzesz specjalne oświadczenie i dasz je do podpisu rodzicowi lub opiekunowi prawnemu.

Z wypełnionym oświadczeniem przyjdź do wybranego klubu w godzinach obsługi (6:00 – 23:00 w Puławach i 7:00 – 22:00 w pozostałych klubach), i przekaż je Managerowi Klubu. Oświadczenie pojawi Ci się do pobrania przy procesie rejestracji konta, po podaniu numeru PESEL. Na odblokowanie możliwości zakupu karnetu Manager Klubu ma 48h, ale na pewno postara się zrobić to jak najszybciej!
INFORMACJE O KLUBIE
CityFit 24/7/365. Słowem, kluby CityFit są otwarte non stop. Łatwiej powiedzieć, kiedy nie są – zazwyczaj wtedy, gdy odświeżamy przestrzeń, aby zachować wysoką jakość. Jest to tylko jeden weekend w roku i nie zawsze wymaga to zamknięcia klubu. CityFit Blue Jesteśmy otwarci codziennie, również w niedziele i święta. Czekamy na Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-23:00, w weekendy między 8:00 i 20:00.
Przestrzeń podzielona jest na kilka lub kilkanaście stref treningowych – zależnie od lokalizacji klubu. Wszystkie opisane są na specjalnych mapkach znajdujących się przy wejściach, oraz oznaczone kolorystyczne i nazwami. Najczęściej występujące strefy to strefa cardio, wolnych ciężarów, treningu funkcjonalnego, strefa warm up/cool down, relaksu oraz cross functional. Jeśli masz problem ze znalezieniem stref, poproś o pomoc Gym Asystentów.
Na stronie klubu, którą znajdziesz pod linkiem https://cityfit.pl/nasze-kluby/ zawarte są informacje o warunkach parkowania w okolicach klubu. Nie każdy klub CityFit posiada bezpłatne miejsca parkingowe, jednak większość z nich zlokalizowana jest w pobliżu centrów handlowych bądź blisko komunikacji miejskiej właśnie po to, abyś mógł wygodnie dotrzeć na swój trening.
Wejście do klubu możliwe jest na QR kod, wobec czego wstęp dostępny jest niezależnie od godzin pracy Managerów i Gym Asystentów. Dzięki temu kluby CityFit czynne są również w święta.
W klubach CityFit w zależności od strefy, znajdziesz zarówno sprzęt cardio taki jak bieżnie, orbitreki, crossovery, rowery stacjonarne, czy sprzęt do treningu funkcjonalnego taki jak kettlebells, hantle, piłki lekarskie oraz wyposażenie do strefy wolnych ciężarów, czyli ławeczki proste, skośne, suwnice, bramy, sztangi. W każdym klubie sprzęt liczony jest w setkach a więcej informacji znajdziesz na podstronie klubu https://cityfit.pl/nasze-kluby/ Możesz też przyjść do klubu a obsługa oprowadzi Cię i opowie więcej o sprzęcie i samej przestrzeni.
CityFit skupia się przede wszystkim na oferowaniu wysokiej jakości przestrzeni do treningów oraz korzystnych cenach karnetów. Nie planujemy więc otwierać basenów czy saun przy naszych klubach.
Tak, każdy klub posiada szatnie z setkami szafek (zamykane na kłódki klubowiczów) oraz zamykane kabiny prysznicowe w liczbie przynajmniej kilku.
Zakup batonów proteinowych, wody, napojów izotonicznych czy też kłódek oraz ręczników możliwy jest poprzez maszyny vendingowe znajdujące się w klubie. Zapłacisz w nich kartą a asortyment jest stale powiększany (np. o shake’i białkowe czy inne produkty przed i po treningowe).  Kluby CityFit nie posiadają recepcji, poza klubami CityFit Blue, w których to recepcja jest; i możesz w niej kupić zarówno karnet jak i produkty takie jak ręczniki, kłódki etc.
ZARZĄDZANIE CZŁONKOSTWEM I UMOWĄ
Tak, jak najbardziej masz taką możliwość przy karnecie miesięcznym oraz 6/12-miesięcznym. W przypadku niektórych karnetów promocyjnych takiej możliwości nie ma – informacja ta zawsze widoczna jest podczas zakupu. Zamrożenie aktywne jest od nowego okresu rozliczeniowego i płatne 49,95zł. Z opcji tej skorzystasz za pośrednictwem strefy klienta.
Odmrożenie karnetu jest natychmiastowe i dzięki temu możesz wykonać trening zaraz po wciśnięciu przycisku. Opłata za kolejny okres rozliczeniowy zostanie pobrana automatycznie przez system, a w przypadku karnetów terminowych (12-miesięcznych) termin ważności umowy odpowiednio wydłużony.
Karnety CityFit Standard mają miesięczny okres wypowiedzenia. W przypadku karnetu bezterminowego rezygnację należy złożyć przed rozpoczęciem się nowego okresu rozliczeniowego a w przypadku karnetu 6-cio i 12-miesięcznego, zrezygnować najpóźniej w ostatnim miesiącu jego trwania.
Członkostwo przypisane jest do jednego klubowicza, wobec czego nie ma możliwości przekazania karnetu i konta.
Opłata wpisowa naliczana jest w sytuacji, gdy nastąpiło przerwanie członkostwa (np. brak płatności czy też rezygnacja klubowicza).  Jeśli członkostwo nie zostało zamrożone na czas przerwy w ćwiczeniach, opłata wpisowa obowiązuje ponownie.
OBSŁUGA KLIENTA
Do dyspozycji klubowiczów oddajemy zespół Managerów oraz Gym Asystentów w klubach; Gym Asystenci pracują w godzinach 6-22 od poniedziałku do piątku zaś w weekendy od 8 do 20, a Managerowie od 7 do 22 od poniedziałku do piątku. Jeśli potrzebujesz informacji, a nie możesz udać się od klubu, skorzystaj z Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 113 93 00 lub adresem e-mail [email protected] (możesz skorzystać z formularza https://cityfit.pl/kontakt/ ) Skontaktujesz się z nami również przez LiveChat dostępny na stronie www.cityfit.pl oraz poprzez Messenger. Kontakt z Twoim klubem fitness nigdy nie był łatwiejszy!
W klubach CityFit dostępna jest specjalna skrzynka (znajdująca się w lobby), do której możesz wrzucić wszystkie wiadomości na papierze, zaś równie dobrze możesz napisać na [email protected] lub skorzystać z formularza kontaktowego w zakładce https://cityfit.pl/kontakt/
Rolą Gym Asystenta jest pomoc klubowiczom oraz ich animacja. To Gym Asystenci odpowiadają za doglądanie sprzętu czy pilnowanie przestrzegania zasad regulaminu przez klubowiczów (w tym noszenia ręczników czy zamykania szafek na kłódki). Biorą udział w eventach oraz wspierają pozytywną atmosferę w klubie. Trenerzy personalni odpowiadają za przeprowadzanie treningów personalnych z klubowiczami i wsparcie ich rozwoju fizycznego.
Asystent klubowicza to specjalna zakładka w strefie klienta, która pomoże Ci w zarządzaniu członkostwem i podpowie jakie działania wykonać, jeśli chcesz np. zapłacić za karnet, wykupić nowy, zamrozić członkostwo lub z niego zrezygnować. Wystarczy wybrać rodzaj i tematykę oraz odpowiedzieć na proste pytania, które nakierują Cię na rozwiązanie.
TRENING PERSONALNY
Treningi personalne są dostępne na stronie https://trenerzy.cityfit.pl/. Wybór przycisku „Wybierz swojego trenera” przeniesie Cię do strony, na której możesz sprawdzić ofertę trenerów dostępnych w Twojej lokalizacji.
Tak, aby móc zrealizować trening personalny, musisz posiadać aktywny karnet umożliwiający korzystanie z powierzchni klubu. Jeżeli nie posiadasz jeszcze karnetu, jego wybór będzie możliwy w procesie zakupu treningu personalnego.
Oferty dostępne w poszczególnych lokalizacjach mogą się od siebie różnić. Standardowymi pakietami dostępnymi w każdej lokalizacji są pakiety 5 oraz 10 treningów. W ofercie każdego klubu są również pojedyncze treningi personalne. Wybierając pakiet treningów, oszczędzasz nawet do 10% ceny pojedynczego treningu.
W trakcie pierwszego spotkania trener przeprowadzi z Tobą wywiad dotyczący celu treningowego oraz dokona pomiaru składu ciała i oceni Twoje obecne możliwości sprawnościowe, oraz zweryfikuje funkcjonalność. Powyższe czynności posłużą do przygotowania planu treningowego optymalnego dla Twojej obecnej kondycji i najlepiej odpowiadającego Twoim potrzebom, dlatego ważne jest wykonać ją jak najszybciej.
W przypadku pierwszego treningu można wybrać termin od 24 godzin przed do dwóch tygodni, jeżeli trener posiada dostępność w tym czasie.
Trening możesz odwołać na swoim koncie w Strefie Klienta lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 113 93 00 lub adresem e-mail [email protected] (możesz skorzystać z formularza https://cityfit.pl/kontakt/ ). Twój trener personalny skontaktuje się w celu ustalenia dogodnego dla Ciebie terminu.
Czas ważności jest zależny od ilości treningów dostępnych w ramach pakietu. Zawsze liczba tygodni jest o 2 większa od liczby treningów w danym pakiecie, np. pakiet 5 treningów jest ważny przez 7 tygodni, a 10 treningów przez 12.
W przypadku niewykorzystania treningów nie przysługuje zwrot środków zgodnie z Regulaminem usługi.
Przedłużenie okresu ważności pakietu jest możliwe. Warunkiem jest zgłoszenie takiej potrzeby przez upłynięciem jego ważności. Po zamknięciu się pakietu przywrócenie jednostek treningowych nie będzie możliwe. Zgłoszenia należy dokonać przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 113 93 00 lub adresem e-mail [email protected] (możesz skorzystać z formularza https://cityfit.pl/kontakt/ ).
Rezerwacji możesz dokonać w swoje Strefie Klienta, poprzez wybór odpowiadającego Ci terminu w grafiku Twojego trenera. Rezerwacji treningu możesz dokonać do 48 godzin przed planowaną datą realizacji.
Trening możesz odwołać w swoim kalendarzu dostępnym w Strefie Klienta lub przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 113 93 00. Do 48 godzin przed treningiem, możesz dokonać tego bezpłatnie. W przypadku odwołania treningu poniżej 48 godzin jednostka treningowa przepada zgodnie z Regulaminem usługi.
KARTA MULTISPORT
Udaj się z kartą i dokumentem tożsamości do klubu w godzinach 6:00 - 22:00 (CityFit Blue do 23:00) od poniedziałku do piątku oraz 8:00 - 20:00 w weekendy. Wcześniej, lub tuż przed wizytą, załóż profil na stronie klubowicz.cityfit.pl (wybierając opcję Zaloguj z Benefit) oraz pobierz aplikację CityFit z AppStore lub Sklep Play. Aby wejść do klubu, będziesz musiał okazać kartę pracownikowi obsługi (Gym Asystenowi), a następnie uruchomić aplikację i pobrać kod QR.
Tak, aplikacja jest konieczna aby wejść przez portale wejściowe.
Na jednym wybranym. Jeśli z jakiegoś powodu stracić dostęp do dotychczasowego urządzenia, skontaktuj się z BOK pod numerem 22 113 93 00, a następnie poproś o usunięcie dotychczasowego urządzenia. Pozwoli to na przypisanie aplikacji do nowego telefonu.
Jeśli Twoja karta (pakiet) nie posiada limitu wejść, możesz korzystać z CityFit bez ograniczeń dot. wstępu. Wszystkie strefy i urządzenia w klubie są do Twojej dyspozycji (wszystkie kluby CityFit akceptują karty Multisport). Zwróć proszę uwagę, czy honorowana jest Twoja karta (pakiet). Aktualnie z CityFit skorzystasz posiadając pakiet Multisport Plus, oraz Multisport Senior.
Możesz wylegitymować się prawem jazdy, kartą pobytu, kartą polaka, legitymacją studencką, legitymacją szkolną, legitymacją służbową lub paszportem. Jeśli nie posiadasz żadnego z tych dokumentów, wstęp do klubu nie będzie możliwy.
Nie, dostęp z powyższymi kartami jest tylko dla osób pełnoletnich (osoby niepełnoletnie, które mają rocznikowo 15 lat, mogą korzystać z CityFit za zgodą rodzica na podstawie karnetu).
Oczywiście, że tak! Łatwo zapiszesz się na wybrane zajęcia grupowe, korzystając z aplikacji.