Chat with us, powered by LiveChat

Po raz czwarty w historii prestiżowa Gwiazda Jakości Obsługi trafiła do CityFit. Gala wręczenia nagród odbyła się 23 czerwca w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu. Godło Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 jest dowodem na konsekwentne dążenie do doskonałości i wysokich standardów obsługi klienta, które są fundamentem działań marki CityFit od samego początku istnienia.

  • 23 czerwca CityFit odebrało prestiżowe godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024.
  • Nagrodę przyznano już na początku roku, na podstawie całorocznych badań konsumenckich prowadzonych przez Polski Program Jakości Obsługi.
  • Na uroczystej gali CityFit reprezentowali Dyrektor Marketingu Małgorzata Kulczycka i Menadżer Działu Obsługi Klienta Łukasz Sałasiński.
  • CityFit jest jedyną siecią klubów fitness wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi w 2024 roku.
W czwartek, 23 czerwca, we Wrocławiu odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród Gwiazdy Jakości Obsługi 2024. Wyróżnienie dla CityFit zostało przyznane już na początku roku, a wczorajsza gala była okazją do jej oficjalnego odebrania. Nagrodę w imieniu firmy odebrali Dyrektor Marketingu Małgorzata Kulczycka oraz Menadżer Działu Obsługi Klienta Łukasz Sałasiński. Gala, prowadzona przez Ewę Drzyzgę, była okazją do podkreślenia roli, jaką wysokie standardy obsługi klienta odgrywają w naszej działalności.
„Gdy 9 lat temu wymyślałem hasło 'Wysoka jakość jest dla nas standardem’, nie zdawałem sobie sprawy jak bardzo będzie ono rzeczywiste i jak bardzo wpisze się ono w strukturę i DNA CityFit. W tym roku świętujemy 10-lecie istnienia firmy i podziękowania kieruję przede wszystkim do wszystkich zespołów i pracowników, bo to oni robią coś, co wydawałoby się niemożliwe do wykonania. Przekuwają naszą wizję w działanie i rzeczywistość. Branża fitness to przede wszystkim motywacja i cele. Sam o tym dobrze wiem, bo gdy odbierałem drugą naszą nagrodę, byłem 18kg większy. Dziękuję naszym klubowiczom nie tylko za to, że mają motywację do ćwiczeń, ale też do zostawiania pozytywnych opinii o nas. Za to nasz cel to utrzymanie wysokiej jakości obsługi i otrzymanie kolejnej statuetki w przyszłym roku!” – powiedział na scenie Menadżer Działu Obsługi Klienta, Łukasz Sałasiński.
CityFit to jedyna sieć siłowni wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi w 2024 roku. Ta wyjątkowa nagroda jest następstwem ciągłego zaangażowania marki CityFit w zapewnienie jak najlepszej obsługi klienta oraz budowanie silnych relacji z klubowiczami. CityFit kładzie duży nacisk m. in. na utrzymanie czystości klubów, zapewnienie nowoczesnego sprzętu, regularnie doposażanie klubów, przyjazną atmosferę, wsparcie treningowe na każdym poziomie zaawansowania, a dodatkowo jednym z jej wyróżników na tle innych sieci jest darmowa, filtrowana woda bez limitu dla swoich klientów.

Przeczytaj również

Kluby fitness CityFit otwarte 15 sierpnia!

2024.05.24

Kluby fitness CityFit otwarte 15 sierpnia!

Wszystkie kluby CityFit będą dostępne w święto.

Laur Konsumenta - Lider XX lecia dla CityFit!

2024.05.24

CityFit wyróżnione godłem „Laur Konsumenta – Lider XX-lecia”!

Jedyna sieć klubów fitness z godłem XX-lecia!