Po raz czwarty w historii prestiżowa Gwiazda Jakości Obsługi trafiła do CityFit. Gala wręczenia nagród odbyła się 23 czerwca w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu. Godło Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 jest dowodem na konsekwentne dążenie do doskonałości i wysokich standardów obsługi klienta, które są fundamentem działań marki CityFit od samego początku istnienia.
- 23 czerwca CityFit odebrało prestiżowe godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024.
- Nagrodę przyznano już na początku roku, na podstawie całorocznych badań konsumenckich prowadzonych przez Polski Program Jakości Obsługi.
- Na uroczystej gali CityFit reprezentowali Dyrektor Marketingu Małgorzata Kulczycka i Menadżer Działu Obsługi Klienta Łukasz Sałasiński.
- CityFit jest jedyną siecią klubów fitness wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi w 2024 roku.
W czwartek, 23 czerwca, we Wrocławiu odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród Gwiazdy Jakości Obsługi 2024. Wyróżnienie dla CityFit zostało przyznane już na początku roku, a wczorajsza gala była okazją do jej oficjalnego odebrania. Nagrodę w imieniu firmy odebrali Dyrektor Marketingu Małgorzata Kulczycka oraz Menadżer Działu Obsługi Klienta Łukasz Sałasiński. Gala, prowadzona przez Ewę Drzyzgę, była okazją do podkreślenia roli, jaką wysokie standardy obsługi klienta odgrywają w naszej działalności.
„Gdy 9 lat temu wymyślałem hasło 'Wysoka jakość jest dla nas standardem’, nie zdawałem sobie sprawy jak bardzo będzie ono rzeczywiste i jak bardzo wpisze się ono w strukturę i DNA CityFit. W tym roku świętujemy 10-lecie istnienia firmy i podziękowania kieruję przede wszystkim do wszystkich zespołów i pracowników, bo to oni robią coś, co wydawałoby się niemożliwe do wykonania. Przekuwają naszą wizję w działanie i rzeczywistość. Branża fitness to przede wszystkim motywacja i cele. Sam o tym dobrze wiem, bo gdy odbierałem drugą naszą nagrodę, byłem 18kg większy. Dziękuję naszym klubowiczom nie tylko za to, że mają motywację do ćwiczeń, ale też do zostawiania pozytywnych opinii o nas. Za to nasz cel to utrzymanie wysokiej jakości obsługi i otrzymanie kolejnej statuetki w przyszłym roku!” – powiedział na scenie Menadżer Działu Obsługi Klienta, Łukasz Sałasiński.
CityFit to jedyna sieć siłowni wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi w 2024 roku. Ta wyjątkowa nagroda jest następstwem ciągłego zaangażowania marki CityFit w zapewnienie jak najlepszej obsługi klienta oraz budowanie silnych relacji z klubowiczami. CityFit kładzie duży nacisk m. in. na utrzymanie czystości klubów, zapewnienie nowoczesnego sprzętu, regularnie doposażanie klubów, przyjazną atmosferę, wsparcie treningowe na każdym poziomie zaawansowania, a dodatkowo jednym z jej wyróżników na tle innych sieci jest darmowa, filtrowana woda bez limitu dla swoich klientów.