Chat with us, powered by LiveChat

Sieć klubów fitness CityFit zajmuje drugie miejsce wśród najbardziej aktywnych reklamodawców w ekosystemie Meta w Polsce – wynika z analizy przeprowadzonej przez Sotrender. Marka wyemitowała w 2024 roku ponad 17 tysięcy reklam, ustępując jedynie platformie e-commerce Temu Poland. To znaczące osiągnięcie, które podkreśla konsekwentne działania CityFit w budowaniu świadomości marki i motywowaniu Polaków do aktywności fizycznej.

  • CityFit zajęło 2. miejsce wśród najbardziej aktywnych reklamodawców Meta w Polsce – ponad 17 tys. reklam w 2024 roku
  • To wyższa aktywność reklamowa niż marek: Żabka, Lidl czy SHEIN, które znalazły się na kolejnych miejscach
  • CityFit konsekwentnie buduje świadomość marki i stara się motywować Polaków do aktywności fizycznej

CityFit w ścisłej czołówce marek inwestujących w reklamę online

Według raportu Sotrender, CityFit uplasowało się na drugim miejscu pod względem liczby wyemitowanych reklam na platformach Meta w 2024 roku. Pierwsze miejsce zajęło Temu Poland z wynikiem 124 225 reklam, natomiast za CityFit znalazły się takie marki jak Żabka Polska (11 884), Lidl Polska (9 326) i SHEIN (8 286).

„Jesteśmy tam, gdzie nasi klienci – konsekwentnie budujemy świadomość marki i motywujemy do aktywności fizycznej każdego dnia. Nasze kampanie to nie tylko liczby, ale przede wszystkim realne efekty: więcej aktywnych klubowiczów i więcej osób, które odnajdują w CityFit swoje miejsce do regularnych treningów” – podkreśla dyrektor marketingu CityFit, Małgorzata Kulczycka.

Silna obecność CityFit w przestrzeni reklamowej

Obecność CityFit w czołówce marek najczęściej reklamujących się w Meta potwierdza efektywność strategii digital marketingowej i jej wpływ na zaangażowanie klientów. CityFit, jako sieć nowoczesnych klubów fitness, koncentruje się na dostarczaniu inspirujących treści i angażujących kampanii, które zachęcają do zdrowego stylu życia. Wysoka liczba reklam przekłada się na wzrost rozpoznawalności marki i zwiększoną aktywność użytkowników.

W podziale na branże, w których pojawiało się najwięcej reklam, dominowały segmenty: „Zakupy i handel” (215 066 reklam), a także „Odzież i akcesoria” (125 633) oraz „Zdrowie i uroda (marki)” (73 812). CityFit jako marka z branży fitness wyróżnia się na tle konkurencji i potwierdza swoją silną pozycję na rynku.

Źródło: NowyMarketing.pl: „Sotrender: Temu najbardziej aktywnym reklamodawcą w 2024 roku w ekosystemie Meta”

Przeczytaj również

2025.02.06

33. finał WOŚP: CityFit gra razem z Orkiestrą!

Licytacje CityFit dla WOŚP 2025 na Allegro trwają do 27 stycznia.

Nice To Fit You Partnerem podcastu "W swoim tempie"

2025.02.06

Nice To Fit You Partnerem podcastu CityFit „W swoim tempie”

Lider w branży cateringów dietetycznych rozpoczął współpracę z CityFit.