Dyrektor marketingu sieci klubów fitness CityFit, Małgorzata Kulczycka, znalazła się w prestiżowym gronie laureatów konkursu CMO Awards 2023! Szefowa działu marketingu zwyciężyła w kategorii Commerce Master, wyróżnienie zaś otrzymała w kategorii Omnichannel Leader. Projekty marki CityFit znalazły się obok tak znanych marek jak m. in. DELL, ING Bank Śląski, BLIK, Henkel czy FlixBus.
-
Ceremonia rozdania nagród CMO Awards odbyła się w czwartek, 27.04.2023 r. w warszawskim Muzeum Woli.
-
Dwie statuetki zdobyła dyrektor marketingu CityFit, Małgorzata Kulczycka – zwycięstwo w kategorii Commerce Master i wyróżnienie w kategorii Omnichannel Leader.
-
Wyróżnione projekty CityFit dotyczyły komunikacji z najmłodszymi klientami sieci oraz wprowadzenia nowych funkcjonalności marketingowo-sprzedażowych.
W kategorii Commerce Master pierwszą nagrodę zdobył projekt polegający na opracowaniu nowej ścieżki zakupu klienta CityFit i wprowadzeniu nowych funkcjonalności marketingowo-sprzedażowych na stronie internetowej sieci klubów fitness, co przełożyło się na wzrost konwersji zakupowej.
Wyróżnienie w kategorii Omnichannel Leader zostało przyznane natomiast za wypracowanie całościowego podejścia do ścieżki najmłodszych klientów CityFit w wieku 15-19 lat, popartego kampanią informacyjną „Siemanko”. Działania sieci były prowadzone zarówno „w terenie”, czyli w szkołach i klubach sportowych, jak i w sferze digital. Skupiały się na kreowaniu zdrowych nawyków dotyczących aktywności fizycznej i ogólnej socjalizacji nastolatków.
„Jestem dumna, że realizowane przez marketing CityFit projekty zyskały uznanie w oczach kolegów po fachu,” – powiedziała dyrektor marketingu CityFit, Małgorzata Kulczycka. „Ogromną przyjemnością była dla mnie już sama możliwość uczestniczenia w tym projekcie i lektura przesłanych zgłoszeń. To niesamowite, jak wiele projektów marketingowych zostało zrealizowanych przez polskich marketerów, jak są one różne i dobre! Myślę, że to właśnie jest największa wartość tego konkursu – wymiana doświadczeń, inspiracja i mnóstwo ciekawych insightów z różnych branż!”
Nagrody CMO Awards by Shortlist to prestiżowe nagrody w branży marketingowej, przyznawane szefom działów marketingowych za projekty, które wyróżniły się innowacyjnym podejściem oraz przyczyniły się do rozwoju branży marketingowej w Polsce. Wyróżnienia przyznają sami marketerzy, co nadaje konkursowi eksperckiego sznytu. Jest to cykliczna, coroczna nagroda w ramach której CMO-si, top managerowie marketingu, reklamodawcy wyróżniają ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.
PEŁNA LISTA LAUREATÓW KONKURSU CMO AWARDS by Shortlist 2023
DIGITAL CHAMPION
Laureatka: Barbara Pasterczyk – ING
Wyróżnienie: Agata Łapińska-Kołodzińska – Polpharma, Marcin Morawski – DEL
BRAND GUARDIAN
Wyróżnienie: Anita Gwizdek – The Lorenz Bahlsen Snack Word, Krzysztof Ziewiec – BLIK
Laureat: Zbigniew Wysocki – GoodValley
OMNICHANNEL LEADER
Wyróżnienie: Małgorzata Kulczycka – CityFit, Katarzyna Sikorska – PolskiLek
Laureat: Krzysztof Ziewiec – BLIK
CREATIVE INNOVATOR
Wyróżnienie: Szymon Skoczylas – Kompania Piwowarska, Zbigniew Wysocki – GoodValley
Laureat: Lech Wikaryjczyk – No Fluff Jobs
COMMERCE MASTER
Wyróżnienie: Marcin Morawski – DELL
Laureatki: Małgorzata Kulczycka – CityFit, Anita Gwizdek – The Lorenz Bahlsen Snack Word
PURPOSE AMBASSADOR
Wyróżnienie: Michał Leman – FlixBus
Laureaci: Barbara Pasterczyk – ING Bank Śląski, Patricjus Zięcik – HENKEL
GRAND PRIX
Barbara Pasterczyk, ING Bank Śląski.