Chat with us, powered by LiveChat

Dyrektor marketingu sieci klubów fitness CityFit, Małgorzata Kulczycka, znalazła się w prestiżowym gronie laureatów konkursu CMO Awards 2023! Szefowa działu marketingu zwyciężyła w kategorii Commerce Master, wyróżnienie zaś otrzymała w kategorii Omnichannel Leader. Projekty marki CityFit znalazły się obok tak znanych marek jak m. in. DELL, ING Bank Śląski, BLIK, Henkel czy FlixBus.

  • Ceremonia rozdania nagród CMO Awards odbyła się w czwartek, 27.04.2023 r. w warszawskim Muzeum Woli.
  • Dwie statuetki zdobyła dyrektor marketingu CityFit, Małgorzata Kulczycka – zwycięstwo w kategorii Commerce Master i wyróżnienie w kategorii Omnichannel Leader.
  • Wyróżnione projekty CityFit dotyczyły komunikacji z najmłodszymi klientami sieci oraz wprowadzenia nowych funkcjonalności marketingowo-sprzedażowych.

W kategorii Commerce Master pierwszą nagrodę zdobył projekt polegający na opracowaniu nowej ścieżki zakupu klienta CityFit i wprowadzeniu nowych funkcjonalności marketingowo-sprzedażowych na stronie internetowej sieci klubów fitness, co przełożyło się na wzrost konwersji zakupowej.

Wyróżnienie w kategorii Omnichannel Leader zostało przyznane natomiast za wypracowanie całościowego podejścia do ścieżki najmłodszych klientów CityFit w wieku 15-19 lat, popartego kampanią informacyjną „Siemanko”. Działania sieci były prowadzone zarówno „w terenie”, czyli w szkołach i klubach sportowych, jak i w sferze digital. Skupiały się na kreowaniu zdrowych nawyków dotyczących aktywności fizycznej i ogólnej socjalizacji nastolatków.

Zobacz CityFit „Siemanko”

„Jestem dumna, że realizowane przez marketing CityFit projekty zyskały uznanie w oczach kolegów po fachu,” – powiedziała dyrektor marketingu CityFit, Małgorzata Kulczycka. „Ogromną przyjemnością była dla mnie już sama możliwość uczestniczenia w tym projekcie i lektura przesłanych zgłoszeń. To niesamowite, jak wiele projektów marketingowych zostało zrealizowanych przez polskich marketerów, jak są one różne i dobre! Myślę, że to właśnie jest największa wartość tego konkursu – wymiana doświadczeń, inspiracja i mnóstwo ciekawych insightów z różnych branż!”

Nagrody CMO Awards by Shortlist to prestiżowe nagrody w branży marketingowej, przyznawane szefom działów marketingowych za projekty, które wyróżniły się innowacyjnym podejściem oraz przyczyniły się do rozwoju branży marketingowej w Polsce. Wyróżnienia przyznają sami marketerzy, co nadaje konkursowi eksperckiego sznytu. Jest to cykliczna, coroczna nagroda w ramach której CMO-si, top managerowie marketingu, reklamodawcy wyróżniają ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

PEŁNA LISTA LAUREATÓW KONKURSU CMO AWARDS by Shortlist 2023

DIGITAL CHAMPION

Laureatka: Barbara Pasterczyk – ING

Wyróżnienie: Agata Łapińska-Kołodzińska – Polpharma, Marcin Morawski – DEL

 

BRAND GUARDIAN

Wyróżnienie: Anita Gwizdek – The Lorenz Bahlsen Snack Word, Krzysztof Ziewiec – BLIK

Laureat: Zbigniew Wysocki – GoodValley

 

OMNICHANNEL LEADER

Wyróżnienie: Małgorzata Kulczycka – CityFit, Katarzyna Sikorska – PolskiLek

Laureat: Krzysztof Ziewiec – BLIK

 

CREATIVE INNOVATOR

Wyróżnienie: Szymon Skoczylas – Kompania Piwowarska, Zbigniew Wysocki – GoodValley

Laureat: Lech Wikaryjczyk – No Fluff Jobs

 

COMMERCE MASTER

Wyróżnienie: Marcin Morawski – DELL

Laureatki: Małgorzata Kulczycka – CityFit, Anita Gwizdek – The Lorenz Bahlsen Snack Word

 

PURPOSE AMBASSADOR

Wyróżnienie: Michał Leman – FlixBus

Laureaci: Barbara Pasterczyk – ING Bank Śląski, Patricjus Zięcik – HENKEL

 

GRAND PRIX

Barbara Pasterczyk, ING Bank Śląski.

Przeczytaj również

Nice To Fit You Partnerem podcastu "W swoim tempie"

2023.04.28

Nice To Fit You Partnerem podcastu CityFit „W swoim tempie”

Lider w branży cateringów dietetycznych rozpoczął współpracę z CityFit.

2023.04.28

Trening w Boże Narodzenie? CityFit otwarte w święta!

W CityFit możesz trenować przez całe Boże Narodzenie!