Chat with us, powered by LiveChat

Dyrektor marketingu sieci klubów fitness CityFit, Małgorzata Kulczycka, znalazła się w prestiżowym gronie laureatów konkursu CMO Awards 2023! Szefowa działu marketingu zwyciężyła w kategorii Commerce Master, wyróżnienie zaś otrzymała w kategorii Omnichannel Leader. Projekty marki CityFit znalazły się obok tak znanych marek jak m. in. DELL, ING Bank Śląski, BLIK, Henkel czy FlixBus.

  • Ceremonia rozdania nagród CMO Awards odbyła się w czwartek, 27.04.2023 r. w warszawskim Muzeum Woli.
  • Dwie statuetki zdobyła dyrektor marketingu CityFit, Małgorzata Kulczycka – zwycięstwo w kategorii Commerce Master i wyróżnienie w kategorii Omnichannel Leader.
  • Wyróżnione projekty CityFit dotyczyły komunikacji z najmłodszymi klientami sieci oraz wprowadzenia nowych funkcjonalności marketingowo-sprzedażowych.

W kategorii Commerce Master pierwszą nagrodę zdobył projekt polegający na opracowaniu nowej ścieżki zakupu klienta CityFit i wprowadzeniu nowych funkcjonalności marketingowo-sprzedażowych na stronie internetowej sieci klubów fitness, co przełożyło się na wzrost konwersji zakupowej.

Wyróżnienie w kategorii Omnichannel Leader zostało przyznane natomiast za wypracowanie całościowego podejścia do ścieżki najmłodszych klientów CityFit w wieku 15-19 lat, popartego kampanią informacyjną „Siemanko”. Działania sieci były prowadzone zarówno „w terenie”, czyli w szkołach i klubach sportowych, jak i w sferze digital. Skupiały się na kreowaniu zdrowych nawyków dotyczących aktywności fizycznej i ogólnej socjalizacji nastolatków.

Zobacz CityFit „Siemanko”

„Jestem dumna, że realizowane przez marketing CityFit projekty zyskały uznanie w oczach kolegów po fachu,” – powiedziała dyrektor marketingu CityFit, Małgorzata Kulczycka. „Ogromną przyjemnością była dla mnie już sama możliwość uczestniczenia w tym projekcie i lektura przesłanych zgłoszeń. To niesamowite, jak wiele projektów marketingowych zostało zrealizowanych przez polskich marketerów, jak są one różne i dobre! Myślę, że to właśnie jest największa wartość tego konkursu – wymiana doświadczeń, inspiracja i mnóstwo ciekawych insightów z różnych branż!”

Nagrody CMO Awards by Shortlist to prestiżowe nagrody w branży marketingowej, przyznawane szefom działów marketingowych za projekty, które wyróżniły się innowacyjnym podejściem oraz przyczyniły się do rozwoju branży marketingowej w Polsce. Wyróżnienia przyznają sami marketerzy, co nadaje konkursowi eksperckiego sznytu. Jest to cykliczna, coroczna nagroda w ramach której CMO-si, top managerowie marketingu, reklamodawcy wyróżniają ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

PEŁNA LISTA LAUREATÓW KONKURSU CMO AWARDS by Shortlist 2023

DIGITAL CHAMPION

Laureatka: Barbara Pasterczyk – ING

Wyróżnienie: Agata Łapińska-Kołodzińska – Polpharma, Marcin Morawski – DEL

 

BRAND GUARDIAN

Wyróżnienie: Anita Gwizdek – The Lorenz Bahlsen Snack Word, Krzysztof Ziewiec – BLIK

Laureat: Zbigniew Wysocki – GoodValley

 

OMNICHANNEL LEADER

Wyróżnienie: Małgorzata Kulczycka – CityFit, Katarzyna Sikorska – PolskiLek

Laureat: Krzysztof Ziewiec – BLIK

 

CREATIVE INNOVATOR

Wyróżnienie: Szymon Skoczylas – Kompania Piwowarska, Zbigniew Wysocki – GoodValley

Laureat: Lech Wikaryjczyk – No Fluff Jobs

 

COMMERCE MASTER

Wyróżnienie: Marcin Morawski – DELL

Laureatki: Małgorzata Kulczycka – CityFit, Anita Gwizdek – The Lorenz Bahlsen Snack Word

 

PURPOSE AMBASSADOR

Wyróżnienie: Michał Leman – FlixBus

Laureaci: Barbara Pasterczyk – ING Bank Śląski, Patricjus Zięcik – HENKEL

 

GRAND PRIX

Barbara Pasterczyk, ING Bank Śląski.

Przeczytaj również

Gwiazda Jakości Obsługi 2024 dla CityFit

2023.04.28

Gwiazda Jakości Obsługi 2024 dla CityFit!

CityFit jedyną siecią klubów fitness wyróżnioną w tym roku!

WOŚP 2024: aukcje CityFit

2023.04.28

32. finał WOŚP: kampania reklamowa i karnet fitness od CityFit!

CityFit wystawia na aukcję wyjątkowy fant dla firm.