Chat with us, powered by LiveChat
Zajęcia grupowe

Znajdź zajęcia grupowe

Functional

City Cross
City Cross
City Cross
Trening CityCross oparty jest na zróżnicowanych ćwiczeniach o wysokiej intensywności, co pozwala na osiągnięcie doskonałej kondycji i formy ciała. CrossFit to zabawa, radość ruchu i nauki ciągle nowych elementów, sportowe wyzwania i przełamywanie barier.
Trening Funkcjonalny
Trening Funkcjonalny
Trening Funkcjonalny
Energetyczne zajęcia dostarczające sporej dawki mocy, oparte na technikach poprawy mobilność stawów i elastyczności mięśni, zgłębienia wiedzy dotyczące anatomii człowieka i prawidłowych wzorców ruchowych. Zajęcia dla osób początkujących, jak i zaawansowanych.
Brazylijskie Pośladki
Brazylijskie Pośladki
Brazylijskie Pośladki
Specjalnie opracowany set treningowy, który ma na celu ujędrnić i wzmocnić mięśnie pośladków i ud. Dzięki prostym i efektywnym ćwiczeniom wykonywanym pod okiem instruktora Twoja pupa będzie zgrabna i jędrna.
Powrót Do Formy
Powrót Do Formy
Powrót Do Formy
Zajęcia dla osób, które zaczynają swoją przygodę z fitnessem, wracają po dłuższym okresie przerwy. Spokojne tempo zajęć pozwala każdemu uczestnikowi na dostosowanie się do ćwiczeń wskazywanych przez instruktora. Chcesz osiągnąć cele treningowe, ale nie wiesz od czego zacząć ? Te zajęcia są dla Ciebie!
Strong By Zumba
Strong By Zumba
Strong By Zumba
To nie taniec, a trening o wysokiej intensywności. Łączy w sobie treningi HIIT, BOOT CAMP oraz elementy KICK BOXINGU. Trening wykonywany jest w oparciu o własny ciężar ciała. Został opracowany tak, by aktywować podczas zajęć wszystkie partie mięśniowe.
Strong by Zumba to zajęcia dla każdego – instruktor pokazuje progresję ćwiczeń i każdy z uczestników dostosowuje je do swoich możliwości. Dodatkowym atutem jest muzyka synchronizowana z ćwiczeniami, która motywuje do przekraczania swoich granic.
Podczas zajęć uczestnicy tracą dużą ilość kalorii, poprawiają swoją wydolność, szybkość oraz sylwetkę, na której najbardziej im zależy.
Kettlebell
Kettlebell
Kettlebell
To zajęcia, w trakcie których wykorzystujemy odważniki kettlebell o różnej wadze. To świetny trening redukujący tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim umożliwiający harmonijne kształtowanie sylwetki, poprawiający siłę i wytrzymałość oraz panowanie nad własnym ciałem. Z odważnikiem kettlebell wykonujemy dwa rodzaje ćwiczeń - zamachowe, które rewelacyjnie stymulują nasze serce i pomagają spalić zbędne kalorie, oraz ćwiczenia wzmacniające, które pięknie rzeźbią nasze ciało.
Płaski Brzuch
Płaski Brzuch
Płaski Brzuch
Skondensowany pakiet ćwiczeń dla mięśni brzucha zakończony relaksacyjną sesją stretchingową. Motywem przewodnim zajęć będzie praca na dużej intensywności z niewielkim obciążeniem (masa swojego ciała plus ewentualnie małe ciężary). Jeśli marzysz o płaskim brzuchu, ten trening jest właśnie dla Ciebie!
Kalistenika
Kalistenika
Kalistenika
Kalistenika to trening siłowy opierający się na ćwiczeniach wykorzystujących własną masą ciała i bazujący na ćwiczeniach takich jak pompki, brzuszki, przysiady, czy podciągnięcia w wielu najróżniejszych kombinacjach.Ćwiczenia kalisteniczne pozwalają zbudować tzw. „siłę funkcjonalną”, ukazującą pełen potencjał sprawności organizmu.
City Sexy Woman
City Sexy Woman
City Sexy Woman
City Sexy Woman - Brzuch i pośladki to trening angażujący mięśnie brzucha, pośladki i uda. Został stworzony z myślą o kobietach. Bez względu na poziom zaawansowania! Są to zajęcia wzmacniające i ujędrniające najbardziej traumatyczne partie ciała. Główny akcent jest kładziony na brzuch i pośladki. Podczas treningu angażujemy również mięśnie ud, ale nie musisz bać się zwiększenia ich obwodu, ponieważ ćwiczenia, oraz obciążenia zostały dobrane w odpowiedni sposób. Dzięki regularnym ćwiczeniom możesz nie tylko mieć węższą talię, jędrne pośladki i smukłe nogi, ale też wypracować mięśnie i zmniejszyć poziom tkanki tłuszczowej w tych partiach ciała. Intensywna praca nad jedną partią ciała, krótkie przerwy i dobrze dobrane obciążenie do danej partii ciała są kluczem do osiągnięcia Twojego celu!
Multiworkout
Multiworkout
Multiworkout
Wzmocnij plecy i brzuch, zmień kształt swoich nóg, pośladków i ramion. Popraw swoją postawę. Naucz się poprawnej, bezpiecznej techniki wykonywania ćwiczeń. Trening całego ciała z wykorzystaniem sztang, hantli oraz gum oporowych. Zajęcia dla kobiet i mężczyzn o różnym poziomie zaawansowania - również początkujących.
Tabata
Tabata
Tabata
Tabata – intensywny trening, na którym angażujemy jak najwięcej mięśni naszego ciała, dzięki czemu przyspieszamy spalanie tkanki tłuszczowej i „podkręcamy” metabolizm. Ćwiczenia wykonujemy wykorzystując jedynie ciężar własnego ciała. Trening składa się z 5 rund - jedna runda to 8 ćwiczeń, każde ćwiczenie trwa 20 sekund z 10 sekundową przerwą.
Fat Burning
Fat Burning
Fat Burning
Trening na stepach, który nie tylko spala tkankę tłuszczową, wzmacnia i rzeźbi ciało, ale też przyspiesza metabolizm.
City Sexy Woman
City Sexy Woman
City Sexy Woman
Trening całego ciała przy użyciu specjalnych, krótkich gum do ćwiczeń, pozwalających zaktywizować mięśnie każdej partii ciała. Zajęcia dla wszystkich osób, które szukają skutecznego trening ukierunkowanego na modelowanie sylwetki.
Trx
Trx
Trx
Trening TRX to ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Dzięki TRX równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa.