Chat with us, powered by LiveChat

Kilka słów wyjaśnienia:

  • Obowiązujące rozporządzenie RM nadal blokuje wznowienie działalności branży fitness. Dlatego chociaż wszystkie nasze kluby są gotowe na ponowne otwarcie, musimy jeszcze zaczekać. Duże sieci klubów wielkopowierzchniowych, takie jak nasza, nie są w stanie wznowić działalności jedynie dla sportu zawodowego.
  • Kluby CityFit mają największe powierzchnie treningowe w Polsce, a nasz biznes został zaprojektowany na duży ruch i dostęp 24h/7. Pomijając kwestie prawne, otwieranie go w niepewnych warunkach i dla części klubowiczów, gotowych przyjść na trening pomimo panujących obostrzeń, byłoby po prostu nieopłacalne.
  • Włożyliśmy w naszą firmę mnóstwo pracy i serca oraz mamy duże plany, co do jej dalszego rozwoju. Dlatego chociaż bardzo chcielibyśmy znów normalnie działać, dążymy do tego, aby powrót na trening w CityFit odbył się na jasnych zasadach.
  • Rozumiemy przesłanki, którymi kierują się firmy biorące udział w akcji #otwieraMY. Każdy przedsiębiorca dotknięty lockdownem, próbuje ratować swój biznes tak, jak potrafi najlepiej. My również nie rozumiemy logiki obostrzeń wprowadzanych przez rząd i wiemy, że obecna sytuacja zmusza firmy do desperackich decyzji.
  • Nie chcemy rozstrzygać czy mandaty i kary administracyjne nałożone przez Sanepid są słuszne i legalne, ale wiemy, ze kontrole się odbywają i postępowania są prowadzone.
  • Nasze decyzje nie mają nic wspólnego z tarczami od rządu. Podobnie jak większość przedsiębiorców jesteśmy zdani sami na siebie. Dla większości operatorów klubów fitness pomoc finansowa państwa jest albo niedostępna albo stanowi jedynie kroplę w morzu stale ponoszonych kosztów.
  • Wiemy, że jest Wam ciężko, bo brakuje Wam miejsca do treningu. Jeżeli dodatkowo jesteście trenerami personalnymi, to tak jak my, nie możecie normalnie pracować. Rozumiemy Wasze emocje. Uwierzcie jednak, że wybieramy najlepsze rozwiązania, by ochronić nasze kluby i móc spotkać się z Wami na treningu.
  • Jeżeli tylko pojawią się jakieś nowe informacje, natychmiast Was o tym poinformujemy. Zwłaszcza, gdy będzie to data ponownego otwarcia, na którą tak wszyscy czekamy.

Co z Twoim karnetem?

  • W trakcie zamknięcia klubów CityFit nie pobieramy opłat członkowskich – dotyczy to zarówno karnetów aktywnych, jak i zamrożonych.
  • Po ponownym otwarciu dokonamy przywrócenia pierwotnego statusu karnetów i wznowimy pobieranie opłat zgodnie z harmonogramem. Proces ten nastąpi automatycznie i nie będą wymagane od Was żadne dodatkowe działania.
  • Konta, które do chwili zamknięcia były w trakcie procesu automatycznego pobierania opłaty,  zostaną obciążone zgodnie z pierwotnym harmonogramem. Pobrana płatność zostanie uwzględniona w cyklu rozliczeniowym klienta po ponownym otwarciu klubu. 
  • W sytuacji, w której zakończenie Twojego karnetu przypada w okresie zamknięcia klubu, Twoje członkostwo zostanie przedłużone o ilość dni, za które pobraliśmy opłatę a, w których nie miałeś dostępu do klubu przy aktywnym karnecie.
  • Sprzedaż nowych karnetów będzie kontynuowana. Data startu nowego karnetu będzie automatycznie ustawiona na dzień ponownego otwarcia klubu. Przy zakupie płacisz za pierwszy miesiąc swojego członkostwa, który wykorzystasz po otwarciu. Opłaty za kolejne miesiące będą pobierane dopiero po otwarciu – zgodnie  z harmonogramem.
  • Jeżeli masz niewykorzystane treningi personalne zakupione na trenerzy.cityfit.pl – pozostaną one aktywne. Po ponownym otwarciu Twojego klubu odpowiednio skorygujemy datę ważności Twojego pakietu, tak abyś miał/miała czas na jego wykorzystanie.