Chat with us, powered by LiveChat

Co z Twoim karnetem?

  • W trakcie zamknięcia klubów CityFit nie pobieramy opłat członkowskich – dotyczy to zarówno karnetów aktywnych, jak i zamrożonych.
  • Po ponownym otwarciu dokonamy przywrócenia pierwotnego statusu karnetów i wznowimy pobieranie opłat zgodnie z harmonogramem. Proces ten nastąpi automatycznie i nie będą wymagane od Was żadne dodatkowe działania.
  • Karnety z umową terminową (Wszystkomający) zostaną wydłużone o okres zamknięcia klubów. Przedłużenie okresu umowy terminowej nastąpi automatycznie, a Wasz dzień płatności ulegnie zmianie.
  • Konta, które do chwili zamknięcia były w trakcie procesu automatycznego pobierania opłaty,  zostaną obciążone zgodnie z pierwotnym harmonogramem. Pobrana płatność zostanie uwzględniona w cyklu rozliczeniowym klienta po ponownym otwarciu klubu. 
  • W sytuacji, w której zakończenie Twojego karnetu przypada w okresie zamknięcia klubu, Twoje członkostwo zostanie przedłużone o ilość dni, za które pobraliśmy opłatę a, w których nie miałeś dostępu do klubu przy aktywnym karnecie.
  • Sprzedaż nowych karnetów będzie kontynuowana. Data startu nowego karnetu będzie automatycznie ustawiona na dzień ponownego otwarcia klubu. Przy zakupie płacisz za pierwszy miesiąc swojego członkostwa, który wykorzystasz po otwarciu. Opłaty za kolejne miesiące będą pobierane dopiero po otwarciu – zgodnie  z harmonogramem.
  • Jeżeli masz niewykorzystane treningi personalne zakupione na trenerzy.cityfit.pl – pozostaną one aktywne. Po ponownym otwarciu Twojego klubu odpowiednio skorygujemy datę ważności Twojego pakietu, tak abyś miał/miała czas na jego wykorzystanie.

O rozwoju sytuacji będziemy Was na bieżąco informować na profilu Facebook CityFit oraz na grupach klubów.

Dbajcie o siebie i nie rezygnujcie z aktywności fizycznej. Będziemy Was w tym wspierać na naszych kanałach.

Mamy nadzieję, że wrócicie do nas już wkrótce. Zespół CityFit