Chat with us, powered by LiveChat
Q&A
Q&A
Wszystkim Klientom posiadającym aktywny karnet* do CityFit przysługiwać będzie bezpłatne przedłużenie członkostwa o okres braku dostępu do klubu. Przedłużenie okresu karnetu nastąpi automatycznie i aby je uzyskać nie będą wymagane od Ciebie żadne dodatkowe działania. Opłaty będą pobierane zgodnie z dotychczasowym harmonogramem. Oznacza to, że teraz nie będzie przerwy w opłatach, natomiast wydłużenie karnetu przysługujące Ci z tytułu zamknięcia, będzie dla Ciebie okresem zwolnionym z opłat. Taki harmonogram opłat pomoże nam na bieżąco regulować zobowiązania związane z prowadzeniem klubów. Pamiętaj, że mimo zamknięcia nadal ponosimy koszty takie jak czynsz czy pensje pracowników. Bardzo liczymy, że zrozumiesz sytuację.  Robimy to po to, abyśmy po okresie zamknięcia, mogli dalej spotykać się z Tobą na treningu. Dlatego jeżeli możesz, pozostań przy tej opcji. (*dotyczy również Karnetów Trenerskich. Nie dotyczy umów B2B z Pracodawcami oraz kart partnerskich)
Zawieszenie karnetu to rozwiązanie specjalne, które wprowadziliśmy w związku z koniecznością czasowego zamknięcia klubów w związku z epidemią.  Zawieszenie jest bezpłatne. Pamiętaj jednak, że dla nas to rozwiązanie oznacza, że nie otrzymujemy środków na spłatę zobowiązań, co na pewno dodatkowo utrudni nam wyjście z tej sytuacji. Dlatego jeżeli możesz, pozostań przy aktywnym karnecie i skorzystaj z automatycznej opcji jego wydłużenia po ponownym otwarciu klubu (pkt.1). Zawieszenie nie jest procesem automatycznym i  należy dokonać go naciskając przycisk w Strefie Klienta (www.klubowicz.cityfit.pl). Zawieszenie aktywuje się od początku kolejnego okresu rozliczeniowego. Obowiązuje tylko w okresie, gdy klub jest czasowo nieczynny w związku z epidemią. Po ponownym otwarciu nastąpi automatycznie cofnięcie zawieszenia, a Twoja data płatności zostanie skorygowana o czas braku dostępu do klubu. Zawieszenie dotyczy również Karnetów Trenerskich. Nie dotyczy umów B2B z Pracodawcami oraz kart partnerskich.
Pobieramy od Ciebie standardową opłatę za zamrożenie karnetu. Jeżeli będziesz chciał wrócić na trening, po ponownym otwarciu klubu musisz odmrozić karnet w Strefie Klienta.
Napisz do BOK: [email protected] lub skorzystaj z formularza kontaktowego na www.cityfit.pl/kontakt.