Chat with us, powered by LiveChat
Zajęcia grupowe

Znajdź zajęcia grupowe

Wszystkie

Body Shape
Body Shape
Body Shape
Trening skupiający się głównie na wzmacnianiu mięśni oraz ogólnej poprawie kondycji. Body Shape to zajęcia dla osób o każdym poziomie zaawansowania - odkryj z nami radość płynącą z zajęć fitness!
Cardio&Shape
Cardio&Shape
Cardio&Shape
Zajęcia modelujące i wzmacniające mięśnie całego ciała z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu. To trening ogólnorozwojowy, który poprawia kondycję, rzeźbi ciało, spala kalorie i redukuje tkankę tłuszczową.
Stretching
Stretching
Stretching
Zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni poprzez ćwiczenia i techniki fizjoterapeutyczne. Zajęcia maja na celu w sposób bezpieczny i harmonijny rozluźnić i uelastyczniać całe ciało.
Stretching jest bardzo ważnym ale niedocenianym elementem treningu. Po kilku godzinach pracy nasze mięśnie są mocno przykurczone. Aby powróciły do naturalnego stanu należy skupić się na ich odpowiednim rozciągnięciu - bez niego - mogą powodować wiele napięć oraz doprowadzić do trwałych zmian w postawie.
Po 50 minutowym rozciąganiu poczujesz niezwykłą ulgę i rozluźnienie :) Zajęcia dla wszystkich..
Rezerwacja Sali
Rezerwacja Sali
Rezerwacja Sali
Pilates
Pilates
Pilates
Ćwiczenia zwiększające świadomość własnego ciała. Pracujemy głównie nad wzmocnieniem mięśni decydujących o prawidłowej postawie i funkcjonowaniu kręgosłupa. Ciało jest smuklejsze, mięśnie wzmocnione i uelastycznione. Trening bardzo bezpieczny, idealny przy problemach z kręgosłupem lub stawami.
Brazylijskie Pośladki
Brazylijskie Pośladki
Brazylijskie Pośladki
Specjalnie opracowany set treningowy, który ma na celu ujędrnić i wzmocnić mięśnie pośladków i ud. Dzięki prostym i efektywnym ćwiczeniom wykonywanym pod okiem instruktora Twoja pupa będzie zgrabna i jędrna.
Boks
Boks
Boks
Nauka i doskonalenie technik bokserskich, a także praca nad nad poprawą koordynacji ruchowej, wytrzymałością i wzmocnieniem kondycji.
Zumba
Zumba
Zumba
W kolumbijskim slangu ZUMBA oznacza "baw się i ruszaj". Fuzja latynoskich rytmów i innowacyjnego systemu fitness. Marengu, salsa, cumbia, samba, flamenco, tango, cha-cha, rumba, twist w jednym. Nie musisz znać tanecznych kroków! Bawiąc się poprawisz swoją sylwetkę i zyskasz dobre samopoczucie. Naprawdę warto!
Tbc
Tbc
Tbc
Odmiana aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Skuteczność TBC polega na wielu powtórzeniach tych samych ćwiczeń. Doskonale kształtuje pośladki, biodra, uda, ramiona, brzuch i biust. Godzinne zajęcia kończą się krótkim stretchingiem, który harmonijnie odpręża i uspokaja organizm.
Dzień Z Trenerem- Warsztat
Dzień Z Trenerem- Warsztat
Masz problemy z praktyczną stroną treningu? Ćwiczenia nie wchodzą jak obiecywali w internecie? To znak, że musisz wziąć udział w warsztacie z naszym Trenerem, który pokaże Ci jak połączyć teorie z praktyką i doświadczeniem fachowca!
Latino
Latino
Latino
To zajęcia które zawierają w sobie podstawy wszystkich najbardziej popularnych latynoskich stylów tańca, stworzone dla Tych który chcieliby przenieść się w egzotyczny świat latino bez konieczności tańczenia z partnerem.
Dzień Z Trenerem- Trening Grupowy
Dzień Z Trenerem- Trening Grupowy
Chciałbyś dowiedzieć się jak może wyglądać Twój trening? Może brakuje Ci pomysłu na kolejny etap w swoim treningu? Nie zastanawiaj się dłużej i zapisz się na trening grupowy z naszym Trenerem. Dzięki treningowi grupowemu poznasz specyfikę pracy z trenerem personalnym.
Dzień Z Trenerem- Wykład
Dzień Z Trenerem- Wykład
Jeżeli jesteś głodny wiedzy i lubisz wgryzać się w szczegóły i teorie treningu to znalazłeś swoje miejsce. Nasz Trener personalny poprowadzi dla Ciebie wykład, dzięki któremu pogłębisz swoją wiedzę i zwiększysz efektywność treningu. Nie może Cię tu zabraknąć!
Mini Bands Workout
Mini Bands Workout
Mini Bands Workout
Trening całego ciała przy użyciu specjalnych, krótkich gum do ćwiczeń, pozwalających zaktywizować mięśnie każdej partii ciała. Zajęcia dla wszystkich osób, które szukają skutecznego trening ukierunkowanego na modelowanie sylwetki.
Joga
Joga
Joga
Joga to zajęcia pozwalające na równoczesną pracę nad ciałem , oddechem oraz umysłem. Zajęcia kształtujące piękną, smukłą sylwetkę poprzez pracę na mięśniach głębokich. Poprawiają samopoczucie redukując stres oraz wpływają na na lepszy stan zdrowia.
Kettlebell
Kettlebell
Kettlebell
To zajęcia, w trakcie których wykorzystujemy odważniki kettlebell o różnej wadze. To świetny trening redukujący tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim umożliwiający harmonijne kształtowanie sylwetki, poprawiający siłę i wytrzymałość oraz panowanie nad własnym ciałem. Z odważnikiem kettlebell wykonujemy dwa rodzaje ćwiczeń - zamachowe, które rewelacyjnie stymulują nasze serce i pomagają spalić zbędne kalorie, oraz ćwiczenia wzmacniające, które pięknie rzeźbią nasze ciało.
Tabata
Tabata
Tabata
Tabata – intensywny trening, na którym angażujemy jak najwięcej mięśni naszego ciała, dzięki czemu przyspieszamy spalanie tkanki tłuszczowej i „podkręcamy” metabolizm. Ćwiczenia wykonujemy wykorzystując jedynie ciężar własnego ciała. Trening składa się z 5 rund - jedna runda to 8 ćwiczeń, każde ćwiczenie trwa 20 sekund z 10 sekundową przerwą.
Strong By Zumba
Strong By Zumba
Strong By Zumba
To nie taniec, a trening o wysokiej intensywności. Łączy w sobie treningi HIIT, BOOT CAMP oraz elementy KICK BOXINGU. Trening wykonywany jest w oparciu o własny ciężar ciała. Został opracowany tak, by aktywować podczas zajęć wszystkie partie mięśniowe.
Strong by Zumba to zajęcia dla każdego – instruktor pokazuje progresję ćwiczeń i każdy z uczestników dostosowuje je do swoich możliwości. Dodatkowym atutem jest muzyka synchronizowana z ćwiczeniami, która motywuje do przekraczania swoich granic.
Podczas zajęć uczestnicy tracą dużą ilość kalorii, poprawiają swoją wydolność, szybkość oraz sylwetkę, na której najbardziej im zależy.
City Fight
City Fight
City Fight
Zajęcia rozwijające w sposób holistyczny zdolności motoryczne takie jak: siła, szybkość, wytrzymałość, gibkość, poczucie rytmu oraz cechy psychiczne takie jak: panowanie nad stresem, zwiększenie pewności siebie i poczucia własnej wartości.
Kick Boxing
Kick Boxing
Kick Boxing
Trening szybkości, wytrzymałości i gibkości wysmukli Twoją sylwetkę i wzmocni serce, siła dynamiczna wypełni mięśnie, a metody rozciągania przełamią barierę gibkości!
City Sexy Woman
City Sexy Woman
City Sexy Woman
City Sexy Woman - Brzuch i pośladki to trening angażujący mięśnie brzucha, pośladki i uda. Został stworzony z myślą o kobietach. Bez względu na poziom zaawansowania! Są to zajęcia wzmacniające i ujędrniające najbardziej traumatyczne partie ciała. Główny akcent jest kładziony na brzuch i pośladki. Podczas treningu angażujemy również mięśnie ud, ale nie musisz bać się zwiększenia ich obwodu, ponieważ ćwiczenia, oraz obciążenia zostały dobrane w odpowiedni sposób. Dzięki regularnym ćwiczeniom możesz nie tylko mieć węższą talię, jędrne pośladki i smukłe nogi, ale też wypracować mięśnie i zmniejszyć poziom tkanki tłuszczowej w tych partiach ciała. Intensywna praca nad jedną partią ciała, krótkie przerwy i dobrze dobrane obciążenie do danej partii ciała są kluczem do osiągnięcia Twojego celu!
City Cycling
City Cycling
City Cycling
Zajęcia rowerowe skierowane do osób, które oczekują efektywnego treningu, ale i dobrej zabawy. Pracujemy nad ogólną poprawą kondycji i wydolności organizmu z uwzględnieniem prawidłowej techniki jazdy. Trening oparty na zmiennej intensywności i prowadzony przy specjalnie dobranej muzyce.
Płaski Brzuch
Płaski Brzuch
Płaski Brzuch
Skondensowany pakiet ćwiczeń dla mięśni brzucha zakończony relaksacyjną sesją stretchingową. Motywem przewodnim zajęć będzie praca na dużej intensywności z niewielkim obciążeniem (masa swojego ciała plus ewentualnie małe ciężary). Jeśli marzysz o płaskim brzuchu, ten trening jest właśnie dla Ciebie!
Trx
Trx
Trx
Trening TRX to ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Dzięki TRX równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa.
City Step
City Step
City Step
Trening na stepach, który nie tylko spala tkankę tłuszczową, wzmacnia i rzeźbi ciało, ale też przyspiesza metabolizm.
Cellulit Killer
Cellulit Killer
Cellulit Killer
Zajęcia mające na celu zapobieganie i opanowanie nierównomiernego rozkładania się komórek tłuszczowych w tkance podskórnej. Ćwiczenia skupiają się na tych partiach ciała, które są najbardziej narażone na powstawanie cellulitu tj. uda, pośladki, brzuch, ramiona. Podczas zajęć jednocześnie spalasz kalorie i wzmacniasz mięśnie.
Mma
Mma
Mma
MMA to dyscyplina, która łączy w sobie elementy wszystkich najpopularniejszych sztuk walki. To świetna propozycja dla tych, którzy chcą zadbać o swój wygląd, kondycję i sprawność a jednocześnie przełamać codzienną monotonię. Zajęcia dla początkujących
Zdrowy Kręgosłup
Zdrowy Kręgosłup
Zdrowy Kręgosłup
Ruch połączony ze świadomym oddechem, rozluźnia mięśnie, dotlenia i oczyszcza ciało, niweluje napięcia i uspokaja psychikę. Podczas zajęć przejdziesz przez kilka etapów: skupienia, rozgrzania, rozciągnięcia, balansu, oczyszczenia, z energetyzowania oraz uspokojenia. Idealny zestaw dla miłośników zajęć mentalnych ale także dla wszystkich, którzy lubią trening funkcjonalny oraz siłowy w celu uniknięcia przykurczy i zapobieganiu kontuzjom układu ruchu.
Zumba
Zumba
Zumba
City Dance nie wymaga od uczestników zajęć znajomości poszczególnych kroków, ani posiadania zaplecza tanecznego ponieważ jego formuła jest tak prosta, że nogi same skaczą po parkiecie. Jest to tak fantastyczna forma aktywności fizycznej, że klienci wychodzą z sali z szerokimi uśmiechami na twarzach, bo CITY DANCE odpręża nie tylko fizycznie, ale i psychicznie.
City Cross
City Cross
City Cross
Trening CityCross oparty jest na zróżnicowanych ćwiczeniach o wysokiej intensywności, co pozwala na osiągnięcie doskonałej kondycji i formy ciała. CrossFit to zabawa, radość ruchu i nauki ciągle nowych elementów, sportowe wyzwania i przełamywanie barier.
Muay Thai
Muay Thai
Muay Thai
Muay Thai to narodowy sport Tajlandii, który charakteryzuje full contact i ciosami zadawanymi rękoma i nogami. Trenując Muay Thai wzmacniasz wszystkie mięśnie i rzeźbisz sylwetkę oraz poprawisz wydolność i koordynację ruchową.
City Short: Stretching
City Short: Stretching
City Short: Stretching
Szybki stretching, który pozwoli w bezpieczny i harmonijny sposób rozluźnić mięśnie po intensywnym treningu, a także długim dniu spędzonym za biurkiem.
Fat Burning
Fat Burning
Fat Burning
Połączenie ćwiczeń aerobowych ukierunkowanych na spalanie tkanki tłuszczowej i ćwiczeń wzmacniających brzuch. Zadaniem treningu jest przyspieszenie przemiany materii i zrzucenie nadprogramowych kilogramów oraz wyrzeźbienie mięśni brzucha.
Flexometric
Flexometric
Flexometric
Flexometric to połączenie Jogi i Pilates – trening ten bazuje na ćwiczeniach izometrycznych. Pozwala oczyścić głowę i zbudować silne ciało. Jeśli wracasz po kontuzji lub dopiero rozpoczynasz przygodę z aktywnością fizyczną i nie wiesz jak zacząć te zajęcia są dla Ciebie.
City Pump
City Pump
City Pump
Zajęcia dla kobiet i mężczyzn z użyciem specjalnych sztang. Zmiana obciążenia dostosowana do poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Połączenie ćwiczeń wydolnościowych i wzmacniających daje efekt kontynuacji spalania tkanki tłuszczowej nawet do 12 godzin po treningu!
Powrót Do Formy
Powrót Do Formy
Powrót Do Formy
Zajęcia dla osób, które zaczynają swoją przygodę z fitnessem, wracają po dłuższym okresie przerwy. Spokojne tempo zajęć pozwala każdemu uczestnikowi na dostosowanie się do ćwiczeń wskazywanych przez instruktora. Chcesz osiągnąć cele treningowe, ale nie wiesz od czego zacząć ? Te zajęcia są dla Ciebie!
Trening Funkcjonalny
Trening Funkcjonalny
Trening Funkcjonalny
Energetyczne zajęcia dostarczające sporej dawki mocy, oparte na technikach poprawy mobilność stawów i elastyczności mięśni, zgłębienia wiedzy dotyczące anatomii człowieka i prawidłowych wzorców ruchowych. Zajęcia dla osób początkujących, jak i zaawansowanych.
City Short: Brzuch
City Short: Brzuch
City Short: Brzuch
Ekspresowy trening pod okiem Instruktora, który pozwoli wzmocnić Twój brzuch oraz sprawić, że będzie płaski i jędrny.
City Killer - Spalanie I Modelowanie
City Killer - Spalanie I Modelowanie
City Killer - Spalanie I Modelowanie
City Killer - Spalanie i Modelowanie - jest to dynamiczny trening modelujący całe ciało z wykorzystaniem obciążenia zewnętrznego takiego jak hantle, talerze i stepy. Zajęcia zostały skonstruowane w taki sposób, aby zawierały zarówno statyczne ćwiczenia wzmacniające, jak i ćwiczenia o wysokiej intensywności. To świetny trening dla Ciebie!
Salsation
Salsation
Salsation
Salsation to zabawny i wciągający program do ćwiczeń tanecznych połączony z fitnessem, oparty na treningu funkcjonalnym z silnym naciskiem na muzykalność i ekspresję liryczną. Ruchy są kontrolowane i mocno uziemione, dzięki czemu są bezpieczne i łagodne dla stawów.
Skakanking
Skakanking
Skakanking
Zajęcia o średniej i wysokiej intensywności z użyciem niepozornego przyrządu treningowego jakim jest skakanka. Na zajęciach, użytkownik poprawia swoją wytrzymałość, wydolność, a także koordynację ruchową. Dodatkowo podczas zajęć uczestnicy uczą się podstaw pracy na skakance, a wraz ze wzrostem umiejętności poznają bardziej zaawansowane triki i układy.
Multiworkout
Multiworkout
Multiworkout
Wzmocnij plecy i brzuch, zmień kształt swoich nóg, pośladków i ramion. Popraw swoją postawę. Naucz się poprawnej, bezpiecznej techniki wykonywania ćwiczeń. Trening całego ciała z wykorzystaniem sztang, hantli oraz gum oporowych. Zajęcia dla kobiet i mężczyzn o różnym poziomie zaawansowania - również początkujących.
City Jump
City Jump
City Jump
Zajęcia na trampolinach przy bardzo energicznej muzyce. Lepsza kondycja, wysmuklona sylwetka i dużo endorfin!
Ocr
Ocr
Świetny trening dla każdego komu zależy nie tylko na poprawie wydolności, ale też na pracy nad siłą i zwinnością. Zajęcia te świetnie przygotowują do ekstremalnych biegów z przeszkodami takich jak Runmageddon, czy Spartan. Podczas OCR popracujesz nad sprawnością i chwytem, a także poczujesz zastrzyk adrenaliny i z pewnością szybko uzależnisz się od tych treningów.
Ninja Workout
Ninja Workout
Zajęcia, które przede wszystkim skupiają się na technice pokonywania przeszkód, budowaniu sprawności, zwinności i szybkości. Jest to trening o wysokiej intensywności, polegający głównie na wysiłku beztlenowym. Jeśli chcesz być sprawny niczym Ninja i pokonywać każdą przeszkodę, to te zajęcia są właśnie dla Ciebie
Cross Wod
Cross Wod
To zarówno intensywny trening siłowy jak i kondycyjny, buduje siłę i masę mięśniową, a także znacznie poprawia wydolność krążeniowo-oddechową. Jest to idealny trening dla osób szukających mieszanki treningu siłowego i wytrzymałościowego z gimnastyką. Zajęcia te będą świetnym wyborem dla każdego kto nie lubi monotonii i ciągle szuka nowych wyzwań
Trening Obwodowy
Trening Obwodowy
Trening Obwodowy
Kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe.
Piloxing®
Piloxing®
Piloxing®
Piloxing to połączenie tańca, kickboxingu i ćwiczeń w pozycji stojącej, stosowanych w pilatesie. Twórczyni tej formy fitnessu - szwedka Viveca Jensen - określa go jako sposób na piękne, smukłe ciało oraz terapię na rzecz odzyskania równowagi duchowej.
Top In The City
Top In The City
Zajęcia ukierunkowane na wzmacnianie, kształtowanie i rzeźbienie przede wszystkim górnych partii ciała. Po rozgrzewce następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń skoncentrowanych na modelowaniu mięśni kończyn górnych, klatki piersiowej, grzbietu (pleców). Zajęcia dla wszystkich na każdym stopniu zaawansowania.
Introfit Redukcja 44'
Introfit Redukcja 44'
Introfit Redukcja 44'
Formuła treningowa zaplanowana z myślą o osobach, które chciałyby zredukować poziom tkanki tłuszczowej.
Zajęcia Wprowadzające
Zajęcia Wprowadzające
Zajęcia Wprowadzające
Abyś jak najlepiej poznał/-a możliwości klubu CityFit i korzystał/-a z niego bezpiecznie, oferujemy Ci skorzystanie z 30-minutowych bezpłatnych zajęć wprowadzających.
Introfit  Wytrzymałość  55'
Introfit Wytrzymałość 55'
Introfit Wytrzymałość 55'
Jeśli zależy Ci na poprawie swojej kondycji, to plan Wytrzymałość 55’ jest zdecydowanie dla Ciebie.
Introfit  Masa 96'
Introfit Masa 96'
Introfit Masa 96'
Plan treningowy przygotowany dla osób, którym zależy na rozbudowaniu masy mięśniowej.
Introfit Antystres 19'
Introfit Antystres 19'
Introfit Antystres 19'
Trening został opracowany dla osób, którym zależy na zredukowaniu poziomu stresu oraz na krótkim i efektywnym treningu.
Introfit  Sprawność 36'
Introfit Sprawność 36'
Introfit Sprawność 36'
Trening, który pozowoli Ci podnieść ogólną sprawność fizyczną.