„Trenuj i pomagaj” – pod takim hasłem wystartowała kampania karnetu charytatywnego do sieci klubów fitness CityFit. Ambasadorką akcji jest 6-krotna mistrzyni świata UFC, Joanna Jędrzejczyk.
 
Karnet zawiera cegiełkę, z której dochód przeznaczony zostanie dla małych podopiecznych Fundacji Cancer Fighters. Osoby, które do 12 maja dołączą do CityFit i wybiorą właśnie karnet charytatywny otrzymają od sieci 20% rabatu na pierwszy miesiąc treningu.

Trening to czas, w którym robimy coś dobrego dla siebie. Z karnetem charytatywnym możemy dodatkowo pomóc innym – dzieciom chorym na raka. Jesteśmy pierwszą siecią w Polsce, która wprowadziła taki produkt do swojej oferty. – mówi Karolina Bałaban, Communications Manager sieci CityFit.

Sprzedaż karnetu wsparta została kampanią online, której twarzą jest Joanna Jędrzejczyk. Filmy z udziałem ambasadorki emitowane są również na kanałach YouTube oraz w sieci kin Helios i Cinema City. Sieć przygotowała również aktywację dla obecnych klubowiczów: w klubie, w którym sprzedaż cegiełek będzie największa odbędzie się specjalny trening z udziałem JJ.

Karnet charytatywny to kolejny etap współpracy CityFit z Fundacją Cancer Fighters. W ubiegłym roku wystartował wspólny projekt „Pogromcy Złośliwości” (www.pogromcyzlosliwosci.pl), którego celem jest zwalczanie hejtu w internecie oraz walka ze złośliwością choroby nowotworowej. W inicjatywę od początku zaangażowana jest również Joanna Jędrzejczyk, a także zawodnik MMA  – Artur „Kornik” Sowiński. Projekt otrzymał dwa wyróżnienia w konkursie niezależnej kreacji w reklamie Kreatura 2018.

Całość działań kreatywnych do obu akcji to efekt pracy Agencji GPD.

Filmy:

https://www.youtube.com/watch?v=tet2blQHTHE

https://www.youtube.com/watch?v=BkbbFTpAYIQ

 

POBIERZ ZDJĘCIE

POBIERZ NOTKĘ