Chat with us, powered by LiveChat
Dlaczego warto ?
Rozwijaj się razem z nami

W krótkim czasie stworzyliśmy markę, z której jesteśmy dumni. Pracujemy nad umacnianiem jej pozycji na rynku, otwieramy nowe kluby, wchodzimy w nowe rynki i obszary działań. Dzięki temu rozwija się nie tylko firma, ale i jej pracownicy.

Wzmacniaj swoje kompetencje i awansuj

Programy szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, dofinansowanie nauki języka angielskiego – to tylko niektóre z benefitów. Od początku dostaniesz duży zakres odpowiedzialności i zaufania. My wesprzemy Cię programem szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych. Dzięki temu w krótkim czasie nauczysz się wielu nowych rzeczy i – przy odrobinie zaangażowania – masz szansę na szybki awans.

Realizuj własne pomysły

Jesteśmy firmą, która słucha i chętnie wdraża pomysły swoich pracowników. Każdy dobry pomysł rzucony w kuchni na kawie ma szanse na realizację – zwykle przy udziale samego autora. Dzięki temu masz realny wpływ na to co się dzieje i współdecydujesz o tym, w jakim kierunku rozwija się twoja firma.

Bądź w formie

Gdzie będzie to łatwiejsze niż u nas? W CityFit na trening masz jeden krok (w przypadku centrali 22 piętra windą w dół) i darmowy karnet. Do tego dorzucamy opiekę medyczną.

Korzystaj z rabatów i zniżek

Suplementy, odżywki, akcesoria, sprzęt treningowy? Wszystko to kupisz w naszym sklepie online ze specjalnym rabatem dla pracowników. Możesz liczyć również na specjalne okazje u naszych partnerów.

Dostosuj czas pracy do siebie

Studia, rodzina, hobby? Pracuj tak, by mieć czas również na inne ważne sprawy! W klubach umożliwi Ci to praca zmianowa, a w centrali elastyczne godziny pracy.

Praca w klubie

CityFit posiada kluby fitness zlokalizowane w całej Polsce. Znajdziecie nas w dużych i średnich miastach – w galeriach handlowych, biurowcach oraz w centrach miast. W skład teamu w każdym klubie wchodzą: manager, zastępca managera oraz gym asystenci. Współpracujemy również z trenerami personalnymi oraz instruktorami fitness.

sprawdź aktualne oferty
Managerowie regionalni
Manager regionalny
Marek Pera
Manager regionalny
Lena Michałowska
Manager regionalny
Marcin Kijek
Praca w centrali

Centrala firmy znajduje się w samym centrum Warszawy – na 23. piętrze biurowca Spektrum przy ul. Twardej 18 (w bezpośrednim sąsiedztwie Ronda ONZ). Tutaj podejmowane są wszystkie najważniejsze decyzje, stąd wychodzą idee kreatywne, wdrożenia i usprawnienia, tutaj czuwamy nad finansami firmy i planujemy jej dalszy rozwój. Wszystkie działy są w stałym kontakcie z klubami – dbamy o ich sprawne funkcjonowanie, słuchamy sugestii oraz wspieramy ich działania.

sprawdź aktualne oferty
Manager ds. Sprzedaży Korporacyjnej
Patryk Sitek, Grzegorz Gajewski
Czym się zajmujemy?
B2B, czyli praca z Klientem biznesowym. Sprzedaż to dwie strony medalu. Z jednej strony odpowiadamy za wszelkie kontakty biznesowe. Szukamy możliwości rozwoju naszych produktów, wdrażamy je po stronie Klienta, szukamy zapytań, odpowiadamy na nie i finalizujemy. Pracujemy z ludźmi. Kolejna strona handlu, to praca z liczbami i umiejętność analitycznego myślenia – target, faktura i rozliczenie – to obowiązkowe hasła sprzedaży.
Kogo szukamy?
Szukamy osób, które uwielbiają pracę z ludźmi, są komunikatywne, ale jednocześnie potrafią pracować z liczbą. Handel to również konsekwencja w działaniu, dlatego osoby z otwartą głową oraz wytrwałe w działaniu zawsze są mile widziane w sprzedaży.
Dział Obsługi Klienta
Szef działu:
Łukasz Sałasiński
Czym się zajmujemy?
Odpowiadamy za bieżącą obsługę maili i telefonów od klubowiczów. Pracujemy z dokumentami, takimi jak polecenia zapłaty czy zgody biometryczne. Jesteśmy często pierwszym kontaktem klienta z marką CityFit, przez co dokładne i jasne określenie oferty oraz korzyści płynących z bycia klubowiczem jest podstawą naszej działalności.
Jakie umiejętności się przydadzą?
Szczególnie przydatne są cierpliwość, sumienność, otwarta postawa, uśmiech i wyrozumiałość. Klubowicze zwracają się do nas z wieloma pytaniami, więc elastyczność i umiejętność błyskawicznego rozwiązania sprawy są jednymi z najważniejszych.
Dział Ekspansji
Szef działu:
Piotr Szymoński
Czym się zajmujemy?
Nieustannie poszukujemy najbardziej optymalnych lokali pod nasze kluby, przeprowadzamy szczegółowe analizy finansowo-geoprzestrzenne oraz negocjujemy umowy najmu.
Kogo szukamy?
Osób z otwartą głową, potrafiących pracować pod presją czasu i nad kilkoma projektami równocześnie. Kluczowe są umiejętności negocjacyjne i/lub analityczne. Docenimy również doświadczenie i kontakty w branży nieruchomości oraz znajomość przepisów prawnych dotyczących naszego obszaru.
Dział Finansowo-Księgowy
Szef działu:
Monika Beresińska
Czym się zajmujemy?
Rozliczamy i zapisujemy w księdze wszystkie transakcje związane z funkcjonowaniem klubów. I to jeszcze zanim klub się otworzy. Współpracujemy ze wszystkimi działami, pilnując porządku w dokumentach i transakcjach. Saldo zawsze musi się zgadzać.
Jakie umiejętności się przydadzą?
Pozytywna energia, chęć do pracy, inicjatywa, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach niestandardowych
Dział Marketingu
Szef działu:
Małgorzata Roszak-Sygocka
Czym się zajmujemy?
Prowadzimy wszystkie działania reklamowe oraz wizerunkowe CityFit - zarówno w on-line jak i off-line. Dbamy o jakość graficzną i merytoryczną projektów, organizujemy eventy, tworzymy content, dbamy o media społecznościowe, dobrą współpracę z mediami, influencerami i partnerami, organizujemy konkursy, akcje specjalne i cross-promocje. Aktywnie wspieramy sprzedaż i dbamy o to, aby klubowicze mieli wiele powodów, by zostać w CityFit jak najdłużej.
Kogo szukamy?
Osób, które nie boją się wyzwań, chcą budować i umacniać markę CityFit. Pełnych energii i zaangażowania. Wielozadaniowość, elastyczność, otwarta głowa to cechy, które bardzo się przydają w marketingu. I konieczne jest poczucie humoru 🙂
Dział Techniczny
Szef działu:
Piotr Sulima
Czym się zajmujemy?
Klub jest w naszych rękach od etapu projektu, przez wybór wykonawcy, nadzór nad pracami adaptacyjnymi i wykończeniowymi, po odbiory techniczne. Nie porzucamy go również po otwarciu, cały czas dbając o jego dobry stan techniczny.
Kogo szukamy?
Jeżeli posiadasz umiejętność czytania dokumentacji projektowej, masz doświadczenie w realizacji podobnych projektów i chcesz pracować po stronie inwestora, to zapraszam do naszego zespołu. Spróbuj swoich sił w układaniu wielobranżowych puzzli w spójną całość.
Dział Prawno-Administracyjny
Szef działu:
Dagmara Kupis-Baran
Czym się zajmujemy?
Dział administracyjny to szeroki wachlarz działań, począwszy od organizacji pracy całego biura kończąc na sprawach prawnych. Nasz team składa się z 5 osób, a zakres obowiązków jest dla każdego indywidualny.
Kogo szukamy?
Podczas rekrutacji szukamy osób przede wszystkich ambitnych, zorganizowanych chcących zdobywać nową wiedzę i umiejętności. Jeżeli tę „moc” posiadasz, śmiało, przyjdź do nas, na rozmowie rekrutacyjnej „pogadasz” i pracę w „adminie” wnet posiadasz 🙂
Dział Operacyjny
Szef działu:
Ewa Morawska
Czym się zajmujemy?
Oferujemy szerokie spektrum wyzwań …od funkcjonalnego projektowania klubu, poprzez wybór sprzętu, realizację zamówień, koordynację procesów otwarć nowych klubów aż do zarządzania klubami i zespołami, wdrażania ulepszeń, wsparcia w rozwiązywaniu bieżących problemów czy też zarządzania procesami usterkowymi.
Kogo szukamy?
Osób z otwartą głową, które nie boją się wyzwań, mają podzielność uwagi, są zaangażowane, lubią kontakt z ludźmi i mają poczucie misji. Doświadczenie w zarządzaniu procesami, łatwość pracy z danymi, umiejętność nawiązywania relacji biznesowych oraz proceduralny bakcyl perfekcji działania mile widziane.