Chat with us, powered by LiveChat

Dlaczego warto ?

Rozwijaj się razem z nami

W krótkim czasie stworzyliśmy markę, z której jesteśmy dumni. Pracujemy nad umacnianiem jej pozycji na rynku, otwieramy nowe kluby, wchodzimy w nowe rynki i obszary działań. Dzięki temu rozwija się nie tylko firma, ale i jej pracownicy.

Wzmacniaj swoje kompetencje i awansuj

Programy szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, dofinansowanie nauki języka angielskiego – to tylko niektóre z benefitów. Od początku dostaniesz duży zakres odpowiedzialności i zaufania. My wesprzemy Cię programem szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych. Dzięki temu w krótkim czasie nauczysz się wielu nowych rzeczy i – przy odrobinie zaangażowania – masz szansę na szybki awans.

Realizuj własne pomysły

Jesteśmy firmą, która słucha i chętnie wdraża pomysły swoich pracowników. Każdy dobry pomysł rzucony w kuchni na kawie ma szanse na realizację – zwykle przy udziale samego autora. Dzięki temu masz realny wpływ na to co się dzieje i współdecydujesz o tym, w jakim kierunku rozwija się twoja firma.

Bądź w formie

Gdzie będzie to łatwiejsze niż u nas? W CityFit na trening masz jeden krok i darmowy karnet. Do tego dorzucamy opiekę medyczną.

Korzystaj z rabatów i zniżek

Suplementy, odżywki, akcesoria, sprzęt treningowy? Wszystko to kupisz w naszym sklepie online ze specjalnym rabatem dla pracowników. Możesz liczyć również na specjalne okazje u naszych partnerów.

Dostosuj czas pracy do siebie

Studia, rodzina, hobby? Pracuj tak, by mieć czas również na inne ważne sprawy! W klubach umożliwi Ci to praca zmianowa, a w centrali elastyczne godziny pracy.

Praca w klubie

CityFit posiada kluby fitness zlokalizowane w całej Polsce. Znajdziecie nas w dużych i średnich miastach – w galeriach handlowych, biurowcach oraz w centrach miast. W skład teamu w każdym klubie wchodzą: manager, zastępca managera oraz gym asystenci. Współpracujemy również z trenerami personalnymi oraz instruktorami fitness.

  • Manager Klubu/ Zastępca Managera Klubu
  • Instruktor Fitness
  • Gym Assistant (zobacz film)

sprawdź aktualne oferty
Managerowie regionalni
Senior Regional Manager
Franchise Manager
Marek Pera
Senior Regional Manager
Lena Michałowska
Senior Regional Manager
Katarzyna Mościbrodzka
Senior Regional Manager
Wiktoria Winiarska
Praca w centrali

Centrala firmy znajduje się w samym centrum Warszawy – przy al. Jana Pawła II 27. Tutaj podejmowane są wszystkie najważniejsze decyzje, stąd wychodzą idee kreatywne, wdrożenia i usprawnienia, tutaj czuwamy nad finansami firmy i planujemy jej dalszy rozwój. Wszystkie działy są w stałym kontakcie z klubami – dbamy o ich sprawne funkcjonowanie, słuchamy sugestii oraz wspieramy ich działania.

sprawdź aktualne oferty
Dział Operacyjny
Szef działu:
Ewa Morawska
Czym się zajmujemy?
Oferujemy szerokie spektrum wyzwań …od funkcjonalnego projektowania klubu, poprzez wybór sprzętu, realizację zamówień, koordynację procesów otwarć nowych klubów aż do zarządzania klubami i zespołami, wdrażania ulepszeń, wsparcia w rozwiązywaniu bieżących problemów czy też zarządzania procesami usterkowymi.
Kogo szukamy?
Osób z otwartą głową, które nie boją się wyzwań, mają podzielność uwagi, są zaangażowane, lubią kontakt z ludźmi i mają poczucie misji. Doświadczenie w zarządzaniu procesami, łatwość pracy z danymi, umiejętność nawiązywania relacji biznesowych oraz proceduralny bakcyl perfekcji działania mile widziane.
Manager ds. Sprzedaży Korporacyjnej
Head of B2B Sales:
Grzegorz Gajewski
Czym się zajmujemy?
B2B, czyli praca z Klientem biznesowym. Sprzedaż to dwie strony medalu. Z jednej strony odpowiadamy za wszelkie kontakty biznesowe. Szukamy możliwości rozwoju naszych produktów, wdrażamy je po stronie Klienta, szukamy zapytań, odpowiadamy na nie i finalizujemy. Pracujemy z ludźmi. Kolejna strona handlu, to praca z liczbami i umiejętność analitycznego myślenia – target, faktura i rozliczenie – to obowiązkowe hasła sprzedaży.
Kogo szukamy?
Szukamy osób, które uwielbiają pracę z ludźmi, są komunikatywne, ale jednocześnie potrafią pracować z liczbą. Handel to również konsekwencja w działaniu, dlatego osoby z otwartą głową oraz wytrwałe w działaniu zawsze są mile widziane w sprzedaży.
Dział Obsługi Klienta
Szef działu:
Łukasz Sałasiński
Czym się zajmujemy?
Odpowiadamy za bieżącą obsługę maili i telefonów od klubowiczów. Pracujemy z dokumentami, takimi jak polecenia zapłaty czy zgody biometryczne. Jesteśmy często pierwszym kontaktem klienta z marką CityFit, przez co dokładne i jasne określenie oferty oraz korzyści płynących z bycia klubowiczem jest podstawą naszej działalności.
Jakie umiejętności się przydadzą?
Szczególnie przydatne są cierpliwość, sumienność, otwarta postawa, uśmiech i wyrozumiałość. Klubowicze zwracają się do nas z wieloma pytaniami, więc elastyczność i umiejętność błyskawicznego rozwiązania sprawy są jednymi z najważniejszych.
Dział Ekspansji
Senior Expansion Manager:
Łukasz Warszewski
Czym się zajmujemy?
Nieustannie poszukujemy najbardziej optymalnych lokali pod nasze kluby, przeprowadzamy szczegółowe analizy finansowo-geoprzestrzenne oraz negocjujemy umowy najmu.
Kogo szukamy?
Osób z otwartą głową, potrafiących pracować pod presją czasu i nad kilkoma projektami równocześnie. Kluczowe są umiejętności negocjacyjne i/lub analityczne. Docenimy również doświadczenie i kontakty w branży nieruchomości oraz znajomość przepisów prawnych dotyczących naszego obszaru.
Dział Finansowo-Księgowy
Szef działu:
Monika Bresińska
Czym się zajmujemy?
Rozliczamy i zapisujemy w księdze wszystkie transakcje związane z funkcjonowaniem klubów. I to jeszcze zanim klub się otworzy. Współpracujemy ze wszystkimi działami, pilnując porządku w dokumentach i transakcjach. Saldo zawsze musi się zgadzać.
Jakie umiejętności się przydadzą?
Pozytywna energia, chęć do pracy, inicjatywa, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach niestandardowych
Dział Prawno-Administracyjny
Szef działu:
Dagmara Kupis-Baran
Czym się zajmujemy?
Dział administracyjny to szeroki wachlarz działań, począwszy od organizacji pracy całego biura kończąc na sprawach prawnych. Nasz team składa się z 5 osób, a zakres obowiązków jest dla każdego indywidualny.
Kogo szukamy?
Podczas rekrutacji szukamy osób przede wszystkich ambitnych, zorganizowanych chcących zdobywać nową wiedzę i umiejętności. Jeżeli tę „moc” posiadasz, śmiało, przyjdź do nas, na rozmowie rekrutacyjnej „pogadasz” i pracę w „adminie” wnet posiadasz 🙂
Dział Marketingu
Szef działu:
Małgorzata Kulczycka
Czym się zajmujemy?
Prowadzimy wszystkie działania reklamowe oraz wizerunkowe CityFit - zarówno w on-line jak i off-line. Dbamy o jakość graficzną i merytoryczną projektów, organizujemy eventy, tworzymy content, dbamy o media społecznościowe, dobrą współpracę z mediami, influencerami i partnerami, organizujemy konkursy, akcje specjalne i cross-promocje. Aktywnie wspieramy sprzedaż i dbamy o to, aby klubowicze mieli wiele powodów, by zostać w CityFit jak najdłużej.
Kogo szukamy?
Osób, które nie boją się wyzwań, chcą budować i umacniać markę CityFit. Pełnych energii i zaangażowania. Wielozadaniowość, elastyczność, otwarta głowa to cechy, które bardzo się przydają w marketingu. I konieczne jest poczucie humoru 🙂
🏷️ Nie przegap! 69 zł za pierwszy miesiąc w karnecie na 6 mies.
close
open